МІЖНАРОДНІ ПРОЕКТИ
Національна металургійна академія України приділяє значну увагу приведенню навчальних програм, технологій навчання та науково-дослідницької діяльності академії у відповідність до Європейських принципів та стандартів освіти. НМетАУ є активним учасником таких Європейських проектів як Erasmus+, TEMPUS, DAAD, Visby та інші.
Посилення ролі ЗВО в промисловій трансформації в контексті парадигми Industry 4.0 в Грузії та Україні 609939-EPP-1-2019-1-BE-EPPKA2-CBHE-JP |
||
|
||
Мета проекту: посилення ролі ЗВО у сприянні трансформації промисловості в контексті парадигми «Індустрія 4.0» в Грузії та Україні. Цільова група: університети, підприємства. Завдання проекту: Напрями діяльності за проектом: Очікувані результати:
Учасники проекту: Європейський Союз: Католицький університет Льовен (Бельгія), Політехнічний інститут Порту (Португалія), Королівський технологічний інститут KTH (Швеція), Вольво карс Гент (Бельгія). Україна: Національна металургійна академія України, Донецький національний технічний університет, Луцький національний технічний університет, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Дочірне підприємство “Фесто”. Грузія: Державний університет Акакія Церетелі, Батумський державний університет Шота Руставелі, Університет бізнесу та технологій, Агенція Грузії з інновацій та технологій.
Координатор проекту в УДУНТ (до 01.11.2021 НМетАУ): з 01.01.2023 доцент кафедри електометалургії О.В.Жаданос, тел.факс +38 056 247 44 33, o.v.zhadanos@ust.edu.ua Термін виконання проекту: 15/01/2020-14/01/2024 |
Імплементація системи забезпечення якості освіти через співробітництво університету-бізнесу-уряду в ЗВО 586109-EPP-1-2017-1-RO-EPPKA2-CBHE-SP |
||
|
||
www.web.elth.ucv.ro/eduqas/ | ||
Мета проекту: впровадження системи забезпечення якості освіти шляхом розробки ефективних внутрішніх стандартів якості, що сприятимуть підвищенню можливостей працевлаштування студентів університетів країн-партнерів. Внутрішня система контролю якості буде ґрунтуватися на аналізі потреб і можливостей казахських та українських ЗВО, досвіді та кращих практиках забезпечення якості в Болонському процесі. Цільова група: студенти, адміністративний та науковий персонал, фахівці з питань якості, представники бізнесу, державні органи, асоційовані партнери. Завдання проекту: Напрями діяльності за проектом: Очікувані результати:
Учасники проекту: Європейський Союз: Університет Крайова (Румунія), Університет Льєж (Бельгія), Королівський технологічний інститут KTH (Швеція), Пловдивський університет "Paisii Hilendarski" (Болгарія), Латвійський університет (Латвія), Університет Лотарингії (Франція), Вища рада з оцінки досліджень та вищої освіти (Франція). Україна: Національна металургійна академія України, Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеца, Національний університет "Львівська політехніка", Донецький державний університет управління, Міністерство освіти і науки України, Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, Національне агентство з забезпечення якості вищої освіти України. Казахстан: Казахський університет міжнародних відносин Аблай-Хан та світові мови, Казахський університет економіки, фінансів та міжнародної торгівлі, Міністерство освіти і науки Казахстану.
Координатор проекту в НМетАУ : Термін виконання проекту: 15/10/2017-14/10/2020 |
Європейське лідерство у запобіганні зміни клімату 564689-EPP-1-2015-1-UAEPPJMO-MODULE |
||
|
||
www.euclim.com | ||
Мета проекту: розвинути базу знань та людський ресурс, необхідні для гармонізації соціально-економічного розвитку в Україні з політикою ЄС у запобіганні зміни клімату |
Спільні європейські проекти TEMPUS
Вища інженерна освіта для екологічно сталого промислового розвитку 543966-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR |
||
|
||
www.hetes.com.ua | ||
Головною метою проекту є підвищення відповідності вищої технічної освіти в Україні до викликів, пов’язаних з сучасним та майбутнім трансформуванням промисловості задля забезпечення сталого розвитку та стабілізації клімату. Цілі проекту: 1. Розробити навчальний курс «Екологічно стійкий промисловий розвиток» для магістрів, аспірантів та слухачів системи післядипломної освіти, який охоплює такі галузі промисловості, як гірнича справа, металургія, енергетика, машинобудування і мехатроніка. 2. Розробити програму підготовки інженерів, зосереджену на міждисциплінарних екологічних аспектах. 3. Створити міжфакультетські центри сталого розвитку у 5 українських університетах. 4. Створити платформу для взаємодії освіти, науки, промисловості та органів влади відповідно до потреб стійкого суспільства. Учасники проекту: Європейський Союз: Католицький університет Льовену (Бельгія), Новий університет Бакінгемширу (Великобританія), Університет Гранади (Іспанія), Королівський технологічний інститут (Швеція), Volvo Cars у Генті (Бельгія). Україна: Національна металургійна академія України, Донецький національний технічний університет, Івано-Франківський національний університет нафти і газу, Севастопольський національний технічний університет, Криворізький національний університет, Міністерство освіти і науки України. Український науково-дослідний та технологічний центр металургійної промисловості. Термін виконання проекту: 01 грудня 2013 – 30 листопада 2016 Цей проект фінансується за підтримки Європейської Комісії. Ця публікація відображуєточку зору авторів і Комісія не може бути відповідальною за будь яке використання інформації, що приведена в публікації. |
Сприяння інтернаціоналізації вищих навчальних закладів у країнах східного сусідства шляхом культурної та структурної адаптації 544125-TEMPUS-1-2013-1-AM-TEMPUS-SMGRS |
||
|
||
www.picasa.ysu.am | ||
Головною метою проекту є сприяння визнанню систем вищої освіти в країнах східного сусідства - Вірменії, Грузії, Білорусії та України - шляхом розробки та інтеграції аспектів інтернаціоналізації у структурних і культурних компонентах управління вищими навчальними закладами. Цілі проекту: 1. Інтеграція міжнародних аспектів до викладання, навчання та дослідницьких функцій університетів шляхом розробки і впровадження відповідної політики і процедур. 2. Розробка елементів інтернаціоналізації для практичної реалізації навчальних програм, програм обміну та технічного співробітництва університетів. 3. Визначення та розвиток нових навичок, умінь і знань у студентів, викладачів і співробітників для сприяння інтернаціоналізації. 4. Сприяння розвитку етики і культури, які визнають і підтримують міжкультурні та міжнародні перспективи, ініціативи та забезпечують їх якість (методика MINT). В проекте принимают участие: Европейский Союз: Католицький університетський коледж Льовена (Бельгія), Європейський центр досліджень та ініціатив (Італія), Світовий центр послуг університетам (Австрія), Університет Роухемптон (Великобританія), Університет Генуї (Італія). Вірменія: Єреванський державний університет, Єреванська державна академія мистецтв, Гаварський державний університет, Державний інженерний університет Вірменії, Національний центр забезпечення якості професійної освіти, Міністерство освіти і науки Республіки Вірменія. Грузія: Державний університет ім. Іллі Чавчавадзе, Тбіліський державний університет імені Іване Джавахішвілі, Зугдідський державний педагогічний університет ім. Шота Месхия, Батумський державний університет ім. Шота Руставелі, Міністерство освіти Грузії. Білорусь: Білоруський державний університет, Гродненський державний університет імені Янки Купали, Білоруський державний університет інформатики та радіоелектроніки, Міністерство освіти Республіки Білорусь. Україна: Національна металургійна академія України, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Одеський національний політехнічний університет, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Міністерство освіти і науки України. Термін виконання проекту: 01 грудня 2013 – 30 листопада 2016 Цей проект фінансується за підтримки Європейської Комісії. Ця публікація відображуєточку зору авторів і Комісія не може бути відповідальною за будь яке використання інформації, що приведена в публікації.
Концепція розвитку міжнародного співробітництва НМетАУ Наказ про створення відділу міжнародного співробітництва Положення про відділ міжнародного співробітництва Посадові інструкції співробітників відділу міжнародного співробітництва |
Центр передових знань для молодих вчених 544137-TEMPUS-1-2013-1-SK-TEMPUS-JPHES |
||
|
||
www.ceres.ntu.edu.ua | ||
Головною метою проекту є покращення умов для проведення досліджень молодими вченими відповідно до науково - дослідної та інноваційної концепції та реалізація програми партнерства між підприємствами та університетами з України, Білорусії і країн ЄС. Цілі проекту: 1. Формальна та технічна реалізація проекту CERES. 2. Навчання цільових груп: представників підприємств, викладачів та молодих вчених. 3. Поширення знань серед інших університетів. 4. Стійке впровадження проекту CERES в інших університетах і на місцевих підприємствах. Учасники проекту: Європейський Союз: Жилінський університет в Жиліні (Словаччина), Падерборнський університет (Німеччина), Технологічний університет Брно (Чеська Республіка), Словацька секція товариства інженерів-електриків (Словаччина). Україна: Національна металургійна академія України, Національний транспортний університет, Запорізький національний технічний університет, Міністерство освіти і науки України, Науково-виробниче підприємство «Радій». Білорусь: Білоруський державний університет інформатики і радіоелектроніки, Гомельський державний університет імені Франциска Скорини, Брестський державний технічний університет, Об'єднаний інститут проблем інформатики НАН, ТОВ «Інтелектуальні процесори». Термін виконання проекту: 01 грудня 2013 – 30 листопада 2016 Цей проект фінансується за підтримки Європейської Комісії. Ця публікація відображуєточку зору авторів і Комісія не може бути відповідальною за будь яке використання інформації, що приведена в публікації. |
Підтримка інновацій шляхом покращення нормативних та законодавчих рамок для вищої освіти в Україні 530158-TEMPUS-1-2012-1-SE-TEMPUS-SMHES |
||
|
||
www.spinoff-ua.com | ||
Головною метою проекту є підвищення можливостей українських університетів створювати і виводити на ринок інновації високої наукової якості та комерційної цінності. Цілі проекту: 1. Виконати аналіз найкращих Європейських практик з комерціалізації інновацій університетами. 2. Втілити новітні методологічні підходи, що спрямовані на підготовку випускників, які будуть спроможні посилити взаємодію науковців та інноваційно-активного бізнесу. 3. Розробити рекомендації з покращення законодавчої бази щодо комерціалізації інновацій в Україні. 4. Втілити та перевірити на практиці механізми та підходи для комерціалізації інновацій університетами у співпраці з іншими зацікавленими сторонами. Учасники проекту: Європейський Союз: Університет міста Лунд (Швеція), Політехнічний Інститут міста Порто (Португалія), Технологічний Університет міста Гданськ (Польща), Університет міста Ковентрі (Великобританія). Україна: Національна металургійна академія України, Івано-Франківського національного університету нафти і газу, Севастопольський національний технічний університет, Національний університет «Одеська юридична академія», Донецький національний університет економіки і торгівлі, Нафтогазовий науково-технологічний парк, Технопарк «Машинобудівні технології», Громадська організація «Фонд «Севастополь», Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. Термін виконання проекту: 15 жовтня 2012 р. – 14 жовтня 2015 р. Цей проект фінансується за підтримки Європейської Комісії. Ця публікація відображуєточку зору авторів і Комісія не може бути відповідальною за будь яке використання інформації, що приведена в публікації. |
Модернізація вищої інженерної освіти в Грузії, Україні та Узбекистані відповідно до технологічних викликів 530244-TEMPUS-1-2012-1-SE-TEMPUS-JPCR |
||
|
||
www.engi-tec.net | ||
Головною метою проекту є розвинення потенціалу трьох грузинських, чотирьох українських та трьох узбецьких інженерних університетів щодо впровадження сучасних європейських методик навчання. Цілі проекту: 1. Модернізація програми навчання магістрів і аспірантів шляхом введення нових міждисциплінарних модулів. 2. Розробка нової платформи для діалогу між університетами та промисловістю задля забезпечення відповідності вищої інженерної освіти сучасним технологічним викликам. Учасники проекту: Європейський Союз: Королівський технологічний інститут (Швеція), Турінська політехніка (Італія), Університет міста Лідс (Великобританія), Делкам ПЛС (Великобританія). Грузія: Державний університет Акакія Церетелі, Грузинський технічний університет, Державний університет Шота Руставелі, Аналітприбор СПА. Україна: Національна металургійна академія України, Запорізький національний технічний університет, Луцький національний технічний університет, Сумський державний університет і Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес». Узбекистан: Ташкентський автомобільно-дорожній інститут, Бухарський інженерно-технічний інститут високих технологій, Джизакській політехнічний інститут и Ташкентський тракторний завод. Термін виконання проекту: 15 жовтня 2012 р. – 14 жовтня 2015 р. Цей проект фінансується за підтримки Європейської Комісії. Ця публікація відображуєточку зору авторів і Комісія не може бути відповідальною за будь яке використання інформації, що приведена в публікації. |
Розбудова партнерства між університетом та підприємством задля навчання на основі компетентісного підходу у Вірменії, Грузії та Україні 516613-TEMPUS-1-2011-1-BE-TEMPUS-JPHES |
||
|
||
Головною метою проекту є посилення можливостей університетів в Вірменії, Грузії та Україні відповідати потребам суспільства, що базується на знаннях, та ринкової економіки. Проект має наступні цілі: 1. Покращити відповідність вищої освіти до динамічних потреб ринкової економіки к вересню 2013. 2. Реформувати управління університетом з метою стимулювання партнерства з широким спектром підприємств к січню 2014. 3. Посилити усвідомлення суспільством важливості партнерства між університетом та підприємством к травню 2014. В проекті беруть участь: Європейський Союз: Католицький університетський коледж Сінт-Льовен (Бельгія), Університет Аалену (Німеччина), Університет Ковентрі (Великобританія), Академія де Гренобль (Франція), Торгово-промислова палата Східної Фландрії (Бельгія) та Штутгартський центр трансферу технологій (Німеччина). Вірменія: Єреванський державний університет, Горійський державний університет та Єреванська торгово-промислова палата. Грузія: Технічний університет Грузії, Державний університет Шота Руставелі та Торгово-промислова палата Грузії. Україна: Національна металургійна академія України, Одеський національний політехнічний університет, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича та Торгово-промислова палата України. Термін виконання проекту: жовтень 2011 р. – жовтень 2014 р. Цей проект фінансується за підтримки Європейської Комісії. Ця публікація відображуєточку зору авторів і Комісія не може бути відповідальною за будь яке використання інформації, що приведена в публікації. |
Підтримка трикутника знань та заснування центрів інновацій в українських вищих навчальних закладах |
|
Головною метою проекту є впровадження моделі «трикутника знань» (освіта ↔ дослідження ↔ інновації) у діяльність вищих навчальних закладів України. Принцип «трикутнику знань» полягає у тому, що освіта має бути тісно пов'язана із дослідницькою діяльністю ВНЗ та практичним досвідом підприємств, дослідницька діяльність, в свою чергу, має використовувати практичні знання виробничого сектору, а останній – мати можливість впливати на зміст освіти та напрямки дослідницької діяльності. З метою створення умов, необхідних для ефективного впровадження «трикутника знань», проект передбачає наступне: 1. Ознайомлення з європейським досвідом функціонування «трикутника знань» у вищих навчальних закладах та визначення потенціальних цінностей, які можуть бути здобуті завдяки ефективному використанню інтелектуальної власності ВНЗ. 2. Створення «Центру інновацій» в НМетАУ. З Європейської сторони у проекті приймають участь Університет Аліканте (Іспанія – координатор проекту), Університет Болоньї (Італія), Технологічний Університет Чалмерс (Швеція) та неакадемічний партнер «Центр з послуг університетам» (Австрія). Більш детальна інформація про проект, останні новини та контакти вже доступні на Інтернет сайті проекту. В рамках виконання проекту в НМетАУ створено «Центр інновацій, комерціалізації та підприємництва». Детальна інформація щодо діяльності центу доступна на його інтернет-сайті. |
Реформування програм з підготовки магістрів і аспірантів за напрямом "Металургія" | Центр підтримки кар'єри та працевлаштування - нова послуга для випускників |
www.intermet.dp.ua |
www.tempus-care.dp.ua |
Метою проекту є реформування навчальних програм за напрямом "Металургія" шляхом впровадження нових дисциплін, втілення сучасних технологій навчання та підвищення кваліфікації викладачів. Проект виконано задля приведення навчання українських студентів у відповідність до європейських принципів і стандартів, викладених у Болонській декларації. | Метою проекту є створення системи підтримки кар'єри та працевлаштування, яка забезпечить співпрацю з підприємствами - потенційними працедавцями, ефективну підготовку студентів академії до працевлаштування, а також створення та підтримку системи зв'язку з випускниками минулих років. |