Акредитація бакалаврів
Якісний склад викладачів випускової кафедри інженерної педагогіки, що забезпечує підготовку за освітньо-професійною програмою «Професійна освіта (металургія)» спеціальності 015 – Професійна освіта (металургія)
Прізвище, ім’я, по батькові викладача |
Найме-нування посади (для сумісників – місце основної роботи, найменування посади) |
Найменування закладу, який закінчив викладач (рік закінчення, спеціальність, кваліфікація згідно з документом про вищу освіту) |
Науковий ступінь, шифр і найменування наукової спеціальності, тема дисертації, вчене звання, за якою кафедрою (спеціальністю) присвоєно |
Найменування всіх навчальних дисциплін, які закріпленні за викладачем, та кількість лекційних годин з кожної навчальної дисципліни |
Інформація про наукову діяльність (основні публікації за напрямом, науково-дослідна робота, участь у конференціях і семінарах, робота з аспірантами та докторантами, керівництво науковою роботою студентів) |
Відомості про підвищення кваліфікації викладача (найменування закладу, вид документа, тема, дата видачі) |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
||
1. Особи, які працюють за основним місцем роботи (в тому числі за суміщенням) |
||||||||
Лучанінова Ольга Петрівна |
Завідувач кафедри інженерної педагогіки
|
Херсонський державний педагогічний інститут імені Н.К. Крупської, 1981, спеціальність – російська мова і література, кваліфікація – учитель російської мови і літератури |
Доктор педагогічних наук 13.00.07 – теорія і методика виховання Тема дисертації – «Виховна система вищого технічного навчального закладу» професор кафедри інженерної педагогіки |
Педагогіка вищої школи (32 год.) Педагогічні технологій у вищій школі- (32 год.) Педагогічні комунікації ( 24 год.) Методика викладання у вищій школі (32 год.)
|
Всього 124 наукових та навчально-методичних праць Монографії: 1. Лучанінова О.П. Виховання майбутнього фахівця у вищому технічному навчальному закладі: теорія і практика: монографія. – Дніпро, Пороги, 2017. 404 с. 2. Лучанінова О.П. Педагогічні технології у професійній освіті ВНЗ – Проблеми гуманізації освіти в контексті трансформації вищої школи України: Моногр. Д.: АРТ-ПРЕС, 2008. С. 72 – 75. 3. Лучанінова О.П. Зміна виховної парадигми вищої освіти та професіоналізм викладача як умови якості підготовки фахівців. Управління якістю освіти: досвід та інновації: колективна монографія. – Дніпропетровськ: ІМА-прес, 2014. 462 с. С. 261 – 289. 4. Лучанінова О.П. Особливості виховання професіонала і особистості у вищому технічному навчальному закладі. Мистецтво виховання людини: колективна монографія. – К.: Педагогічна думка, 2017. 303 с. С. 155-184. 5. Лучанінова О.П. Управління виховною системою закладу вищої освіти як процес взаємодії системи й особистості та забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців. Управління якістю освіти: досвід та інновації: колективна монографія. – Павлоград: ІМА-прес, 2018. 362 с. С. 260 – 280. Навчальні посібники: 1. Лучанінова О.П. Педагогіка вищої школи. Навч. посібник. –Дніпропетровськ: НМетАУ, 2009. 54 с. 2. Лучанінова О.П. Педагогічні технології у вищій школі: Навч. посібник. – Дніпропетровськ: ЛІРА, 2013. 224 с. 3. Лучанінова О.П. «Методика виховної роботи в ПТНЗ» Конспект лекцій Частина І. /Укл. О.П. Лучанінова. – Дніпро: НМетАУ, 2016. 60 с. 4. Лучанінова О.П. «Методика виховної роботи в ПТНЗ» Конспект лекцій Частина ІІ. /Укл. О.П. Лучанінова. – Дніпро: НМетАУ, 2016. 67 с. 5. Лучанінова О.П. Організація виховної роботи в НМетАУ. Навчальний посібник. – 1 частина Дніпропетровськ: НМетАУ, 2016. 69 с. 6. Лучанінова О.П. Організація виховної роботи в НМетАУ. – Навчальний посібник. – 2 частина Дніпропетровськ: НМетАУ, 2016. 53 с. 7. Лучанінова О.П. Програма виховання студентів «Професіонал і особистість». Навч. видання. – Дніпро: НМетАУ, 2017. 52 с. 8. Лучанінова О.П., Продайко В.О. Основи науково-педагогічних досліджень. Навчальний посібник. – Дніпропетровськ: НМетАУ, 2009. 56 с. Основні публікації: 1.Лучанінова О.П. Виховна система вищого навчального закладу: теоретичний аспект. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2013. Вип. 31 (84). 604 с. С. 300 – 309. 2. Лучанінова О.П. Виховна система ВНЗ в умовах входження України в єдиний європейський освітній простір. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2011. – Вип. 19 (72). 426 с. С. 425 – 432. 3.Лучанінова О.П. Виховання у сучасного студента вищого технічного закладу ціннісного ставлення до наукових знань: досвід кафедри інженерної педагогіки. Духовність особистості: методологія, теорія та практика. Зб. наук. пр. Луганськ, 2011. № 5 (46). 212 с. С. 88 – 97. 4. Лучанінова О.П. Духовна культура студентів вищих навчальних закладів в умовах соціально-гуманітарної кризи Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки, 2015. № 2 (10). 332 с. С. 15 – 20. 5. Лучанінова О.П. Духовно-культурна домінанта української виховної парадигми у 1 чв. ХХІ століття. Духовність особистості: методологія, теорія та практика:збірник наукових праць. – Вип. 3 (66). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. 304 c. С. 110 – 121. 6. Лучанінова О.П. Духовно-культурна спрямованість виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 6 (75). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2016. 316 с. С. 127 – 135. 7. Лучанінова О.П. Зміна виховної парадигми вищої освіти України на початку ХХІ століття. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2013. – Вип. 32 (85). 596 с. С. 67 –75. 8. Лучанінова О.П Інтернет-мережі як віртуальна складова виховного простору ВНТЗ і засіб виховання студентів. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: зб. наук. пр. – Вип. 4 (73). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2016. 272 с. С. 102 – 111. 9. Лучанінова О.П. Кількісний аналіз ефективності функціонування оновленої виховної системи технічного ВНЗ. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-ChifM.A. Zhurba – March # 02, 2017. 258 с. С. 133 – 136. 10.Лучанінова О.П. Концепція виховної системи вищого технічного навчального закладу: сутнісні характеристики її компонентів системи / – «SienceRise». Педагогічна освіта – № 3/5 (20), 2016. 78 с. С. 63 – 68. 11. Лучанінова О.П. Критерії функціонування виховної системи вищого технічного навчального закладу та її складових частин. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 1 (70). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2016. 223 с. С. 86 – 99. 12.Лучанінова О.П. Куратор академічної групи як ключовий суб’єкт виховної системи ВТНЗ. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 1 (76). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017. 272 с. С. 102 – 111. 13.Лучанінова О.П. Модель виховної системи вищої школи: теоретичний аспект. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 4 (67). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. 234 c. С. 54 – 63. 14.Лучанінова О.П. Моральне виховання як складова виховної роботи в ВТНЗ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій та загальноосвітній школах: Зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2010. Вип. 11(64). 350 с. С. 230 – 237. 15. Лучанінова О.П. Обґрунтування педагогічних умов функціонування оновленої виховної системи вищого технічного навчального закладу. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 6 (69). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. 246 c. C. 113 – 126. Публікації у матеріалах конференцій за останні 3 роки 1.Лучанінова О.П. Виховний простір ВНЗ як умова функціонування виховної системи та фактор соціалізації студентів // Матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015 р. 312 с. С. 187–189. 2. Лучанінова О.П. Духовна культура як спосіб функціонування цінностей студентів у структурі виховної системи технічного ВНЗ // Матеріали ХУІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015 р. 159 с. С. 65 – 68. 3. Лучанінова О.П. Діагностика рівня вихованості студентів технічного ВНЗ в умовах виховної системи закладу. ХXХV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії». Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017 р. 228 с. С. 90 – 93. 4. Лучанінова О.П Критерії якості та результативності виховної системи ВТНЗ // Матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2016 р. 180 с. С. 60 – 62. 5. Лучанінова О.П. Інноваційна освітня діяльність в системі ПТО: застосування інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі. Проблеми підготовки педагогів для професійної освіти: теорія і практика: матеріали Всеукр. науково-практичної конференції (Львів, 25 листопада 2016 року) – Львів: ПП «Ощипок М.М.», 2016 р. 259 с. С. 157 – 160. 6. Лучанінова О.П. Професійна підготовка майбутніх фахівців на засадах компетентнісного підходу Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Професійна компетентність юриста: перспективні напрями та тенденції формування» 28 березня 2018 Керує науковою роботою студентів та магістрів. 2014 р. магістр Пелих М. (напряму підготовки «Професійна освіта») виборола диплом ІІІ-го ступеню на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт. У 2016 р. Купрій А. виборола диплом ІІІ-го ступеню на ІІ турі Всеукраїнської олімпіади з педагогіки серед закладів вищої технічної освіти Магістр Мілова К. виборола диплом ІІ-го ступеню на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт (Харків, 2018). Написано 12 тез та статей у співавторстві зі студентами. |
ДВНЗ «Національний гірничий університет», реєстраційний номер 1/23-351 згідно з наказом № 481-л від 14.04.2017 року тема: «Вивчення сучасних підходів до викладання дисциплін спеціального педагогічного циклу», Довідка про підсумки стажування від 14.04.2017 року.
Захист докторської дисертації у 2017 р. Диплом ДД № 007227 від 12.12.2017 р. |
||
Палагута Вадим Іванович
|
Професор кафедри інженерної педагогіки |
1.Дніпропетровський хіміко-технологічний інститут, 1978 р, хімічне машинобудування і апаратобудування, інженер-механік. 2.Український психотерапевтичний інститут Української Спілки Психотерапевтів (УСП), 2001р., груповий аналіз, психоаналітик. |
Доктор філософських наук, спеціальність 09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії. Тема докторської дисертації «Феномен самоідентифікації соціального суб’єкта в дискурсивних просторах» диплом доктора наук 2010 р., ДД № 009295 Вчене звання професора кафедри філософії 2011р., атестат 12ПР № 007440 |
Філософські основи освіти (32 год) Конфлікти у трудових колективах (24 год.) Теорія управління та керівництво навчальними закладами (36 год.) Логіка наукових досліджень (32 год.) Психологія управління (32 год.)
|
Всього понад 160 наукових та навчально-методичних праць Монографія: 1.Палагута В.И. «Самоидентификация социального субъекта в дискурсивных пространствах» – Днепропетровск: Инновация, 2010. – 440 с. (25,35 п.л.). Основні публікації за останні п'ять років: 1.Палагута В.И. «Перспектива и актуальные проблемы разработки теории самоидентификации субъекта - социальной теории ХХI века» «Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2012.Випуск 58 (3). Розділ «Філософські науки», – С. 225-229. 2. Палагута В.И. «Проблема определения субъективности в свете создания современной социальной теории» «Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2012. Випуск 59 (4). Розділ «Філософські науки», – С.307-312. 3.Палагута В.И. «Перспективы и базисный методологический принцип социальной теории самоидентификации субъекта». Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. - Запоріжжя: «Просвіта», – №29, 2012. Розділ «Філософія, соціологія, психологія» - С.58-64. 4.Палагута В.И. «Методологические принципы конструирования реальности в социальной теории субъективной самоидентификации» Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2013. Випуск 70(3). Розділ «Філософські науки», – С. 411-417. 5.Палагута В.И. «Можно ли создать современную социальную теорию без субъекта?» Часть 1. Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2013. Випуск 72(5). Розділ «Філософські науки», – С.300-305. 6.Палагута В.И. «Дискурс власти и власть дискурса». Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. - Запоріжжя: «Просвіта», – №31 2013. Розділ «Філософія, соціологія, психологія» - С.116-126. 7.Палагута В.И. «Можно ли создать современную социальную теорию без субъекта?» Часть 2. Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2013. Випуск 73(6). Розділ «Філософські науки», – С.134- 136. 8.Палагута В.И. «Проблема исследования взаимосвязи индивидуальной и коллективной идентичности субъекта». Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. - Запоріжжя: «Просвіта», – №33 2014. Розділ «Філософія, соціологія, психологія» - С.120-132. 9. Палагута В.И. «К вопросу изучения соотношения коллективной и индивидуальной идентичности в дискурсивных полях (практиках)» Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2014. Випуск 84(5). Розділ «Філософські науки», – С.261-266. 10.Палагута В.И.«Проблема формирования коллективной идентичности в дискурсивных пространствах» Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя: «Просвіта», №35, 2015.- С.80-87. 11.Палагута В.И. «Самоидентификация как форма социализации современного субъекта». Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини - Запоріжжя: «Просвіта», № 36. 2016, стор.75-84. 12.Палагута В.И. «Самоидентификация субъекта в контексте дискурсивных практик как основы властных отношений» Вісник Дніпропетровського університету імені Олеся Гончара« «Філософія і політологія в контексті сучасної культури» №1.2016, стор.151-163. 13.Палагута В.И. «Условия конструирования коллективных идентичностей в дискурсивных практиках субъектов» Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя:«Просвіта», – №37(1). 2017,стор.85-93. 14.Палагута В.И. «Историческая память как фактор формирования коллективных идентичностей в современном обществе». Вісник Дніпропетровського університету імені Олеся Гончара «Філософія і політологія в контексті сучасної культури» №2. 2017, - стор.56-63. 15.Палагута В.И. «Разорванная идентичность или кто - мы?» Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. - Запоріжжя: «Просвіта», – №37(2). 2017, стор.109-117. За остані три роки приймав участь у понад 10 міжнародних та всеукраїнських конференціях. Керує науковою роботою докторантів та аспірантів (з соціальної філософії, які готуються до захисту) та магістрів. 2017 рік - магістр Вікторія Брильова (Білоус) (ПР012М) посіла І місце у номінації «Соціальні проекти (реалізовані чи спроектовані)» у V Всеукраїнському дистанційному конкурсі студентських робіт із соціальної педагогіки/ соціальної роботи (м. Житомир, ЖДУ імені Івана Франка.) |
ДВНЗ «Національний гірничий університет», кафедра філософії і педагогіки. Тема: «Вивчення сучасних підходів до викладання фахових дисциплін при підготовці магістрів» Довідка про підсумки стажування №1/23-181 від 30.11.2015 |
||
Учитель Інна Борисівна |
Доцент кафедри інженерної педагогіки |
1.Криворізький державний педагогічний інститут, 1989. Спеціальність: «Музика та співи». Кваліфікація: вчитель музики та співів. 2.Дніпропетровський національний університет, 2005. Спеціальність ”Психологія”. Кваліфікація: психолог-практик 3.Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2006. Спеціальність: «Психологія», спеціалізація «Практична психологія» Кваліфікація: магістр психології
|
Кандидат педагогічних наук, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, «Формування педагогічної майстерності майбутнього педагога професійного навчання металургійного профілю» |
Актуальні проблеми професійної педагогіки (56год.) Педагогічний практикум (48 год) |
Всього 49 наукових та навчально-методичних праць. Основні публікації: 1.Учитель І. Формування фасилітаційної компетентності майбутнього педагога професійного навчання / Інна Учитель // Обрії: науково-педагогічний журнал. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 №2 (41), - С. 73-75. 2. Учитель І. Розвиток гуманістичної спрямованості майбутнього педагога професійного навчання. Наукові записки. – Випуск 9. – Серія: Проблеми методики технологічної і технологічної освіти. Частина 3. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Вінниченка, 2016. – 236 с., С. 70-73. 3. Учитель І.Б. Формування умінь майбутніх педагогів професійного навчання працювати в команді як педагогічна проблема / Інна Борисівна Учитель // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - Вип. 37-1, Том VI (74): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2017. – 598 с. (С. 301-309). 4.Учитель І. Ресурси педагогіки співробітництва для підготовки педагогів професійного навчання металургійного профілю / Інна Учитель, Юлія Бродна // Матеріали XXХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» (29-30 вересня, 2016) // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2016 р. – 180 с., (С. 76-78). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://conferences.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/33/conference_1-2.10.2016.pdf 5.Учитель І.Б. Формування професійно-комунікативних умінь майбутніх інженерів-металургів як актуальна педагогічна проблема / Учитель Інна Борисівна, Мішкевич Юлія Володимирівна // «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» : Матеріали XLV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017 р. – 219 с.; (С. 115-116). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://conferences.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/49/conference_30-31.12.2017.pdf 6. Uchytel I.B. Competence-oriented Approach in Structuring of Pedagogical Skill of Metallurgy Profile Vocational Training Teacher / Uchytel I.B., Sushentseva L.L. // Development trends in pedagogical and psychological sciences: the experience of countries of Eastern Europe and prospects of Ukraine: monograph / edited by authors. – 2nd ed. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2018. – 644 p., С. 509-527.
|
Зарубіжне стажування в університетах Чехії (Технічний університет м. Острава; університет ім. Менделя (м. Брно); Карлов університет (Прага). Сертифікат Sertificate №565 of Advanced Traning:total 150 hours, including 36 contact hours, 72 individual work hours and 42 hours for the scientific report. Тема: Формування педагогічної майстерності майбутніх педагогів професійного навчання». Сертифікат видано: Eastern European Center of the Fundamental Researchers; Mendel Universitsty in Brno the 3rd of June 2016.
|
||
Лазаренко Вікторія Іванівна |
Доцент кафедри інженерної педагогіки |
Київський державний університет ім. Т.Г. Шевченка (Київський національний університет ім. Тараса Шевченка), 1985 р., «Психологія», психолог, викладач психологічних дисциплін |
Кандидат соціологічних наук, 22.00.04. – спеціальні та галузеві соціології; доцент кафедри педагогіки та психології; Тема десерт.: «Наркоситуація в Україні та девіантна поведінка молоді».
|
Методологія та методи науково-педагогічних досліджень (32 год.); Психологія професійної праці та технологія кар’єри (32 год.) |
Навчальні посібники: 1.Лазаренко В.І. Психологія (Опорний конспект лекцій): Електронний навчальний посібник. 2-е видання / В.І. Лазаренко, В.П. Лазаренко, В.М. Продайко, М.В. Сурякова. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2015. – 95 с. 2. Лазаренко В.І. Посібник до вивчення дисципліни «Психологія спілкування» / В.І. Лазаренко. – Д.: РВВ ДНУ, 2017. – 40 с. 3. Сурякова М.В., Лазаренко В.І. Соціальна психологія та соціально-психологічний тренінг: Навч. посібник: Частина 1 / М.В. Сурякова, В.І. Лазаренко. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 58 с. 4. Сурякова М.В., Лазаренко В.І. Соціальна психологія та соціально-психологічний тренінг: Навч. посібник. Частина 2 / М.В. Сурякова, В.І. Лазаренко. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 68 с. Загалом 94 публікації. Основні публікації: 1. Лазаренко В.І. Соціально-психологічна адаптація першокурсників (з досвіду роботи Психологічної служби ДНУ імені Олесі Гончара) / В.І. Лазаренко // Вигранюємо особистість, патріота... Штрихи до картин сучасного виховання молоді та портретів вихователів: статті та нариси / ідея та загальна редакція В.В. Іваненка; автори-упорядники В.В. Іваненко, Н.П. Олійник. – Д. : Ліра, 2016. – С. 45-50. 2. Лазаренко В.І. Самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу // Дніпропетровський університет. – № 10 (2935). – 22 листопада 2016. 3. Білополий В.В. Психолого-педагогічна підтримка професійного та життєвого самовизначення студентської молоді / В.В. Білополий, В.І. Лазаренко // Університет – центр формування духовності, патріотизму, інтелігентності: Збірник статей. – Д.: РВВ ДДАЕУ, 2017. – С. 56-67. 4. Знанецька О.М., Лазаренко В.І. Особливості прагнення до самоактуалізації жінок зрілого віку з числа внутрішньо переміщених осіб // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». – Випуск 2. Т. 3. – Херсон, 2017. – С. 142-148. 5. Лазаренко В.І. Особливості комунікативної компетентності студентів у полікультурному середовищі / В.І. Лазаренко // Міждисциплінарні проблеми соціальної роботи: психологічні, соціологічні, правові аспекти: матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції (on-lane конференція) (20-21 лютого 2015 року, Київ) / за ред.. Ю.М. Швалба. – Житомир: вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. – С. 48-52. 6. Лазаренко В.І. Апробація Community Resiliency Model™ (CRM) в умовах вищого навчального закладу / В.І. Лазаренко, О.М. Хамініч // Матеріали міжрегіональної науково-практичної конференції «Болонський процес і динаміка адаптації українського студентства до культурно-ціннісних надбань Європейської цивілізації» (27 листопада 2015 р., м. Дніпропетровськ). – Дніпропетровськ: «Ліра». – С. 71-77. 7. Лазаренко В.І. Навчання студентів соціальній резільєнтності в умовах вищого навчального закладу / В.І. Лазаренко, О.М. Хамініч // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку» (26 листопада 2015 р., м. Дніпропетровськ). – Дніпропетровськ, 2015. – С. 76-78. 8. Khaminich Olena Mikolaivna Testing Community Resilience Model™ to work with students – internally displaced persons / Olena Mikolaivna Khaminich, Viktoria Ivanivna Lazarenko // Proceedings of the 11th Eropean Conference on Education and Applied Psychology (may 27, 2016). «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna. 2016. – p. 84-89. 9. Лазаренко В.І. Особливості життєвої перспективи внутрішньо переміщених осіб зрілого віку / В.І. Лазаренко // Interneshional Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: Conference Proceedings, June 28-30, 2016. Kielce: Holy Cross University. – p. 7-10. 10. Лазаренко В.І. Соціально-психологічна адаптованість студентів з числа внутрішньо переміщених осіб / В.І. Лазаренко // Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики. Матеріали всеукраїнської наукової конференції. 29-30 червня 2016 р., м. Дніпро. / Наук. ред. О.Ю. Висоцький. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 32-34. 11. Лазаренко В.І. Психологічна підтримка самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку: Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції. 17-16 листопада 2016 р., м. Дніпро, ДОІППО. Частина I / Наук. ред. О.Є. Висоцька. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 98-100. 12. Лазаренко В.І. Організаційно-діяльнісні ігри як технологія психологічної підтримки самовизначення студентів / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Соціалізація особистості: теорія та практика: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24 листопада 2016 р. – м. Дніпро: КВНЗ «ДОІППО», 2016. – С. 81-84. 13. Лазаренко В.І. Психологічна підтримка самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Психологічна освіта в Україні: традиції, сучасність та перспективи (до 50 річчя від початку фахової підготовки психологів у Київському національному університеті імені Тараса Шевченко): матеріали Всеукраїнської наково-практичної конференції з міжнародною участю. 21-22 ківтня, 2017 р. м. Київ. – К., 2017. – С. 85-90. 14. Білополий В.В., Лазаренко В.І. З досвіду впровадження інтерактивних технологій у освітній процес ВНЗ // Управління в освіті: Збірник матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 квітня 2017 року, Львів / за науковою редакцією професора В. Ортинського. – Львів: Інститут права та психології НУ «Львівська політехніка», 2017. – С. 39-41. Керує науковою роботою студентів: 1. Лазаренко В.І. Психологічна допомога студентам-першокурсникам під час адаптації до умов навчання / В.І. Лазаренко, К.А. Луб’яна // Розвиток соціальних ініціатив студентської молоді: Матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 4 квітня, 2013р., м. Дніпропетровськ / Під ред.. В.В. Ватагіної. Дніпропетровськ, ДМТ, 2013. – С. 36-39. (стаття); 2. Лазаренко В.І. Комунікативна компетентність студентів у полікультурному середовищі / В.І. Лазаренко, А.О. Беліцька // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості» (Дніпропетровськ, 25 квітня 2015 р.) (тези). 3. Лазаренко В.І. Особливості психологічного благополуччя старшокласників на етапі закінчення навчання у школі /В.І. Лазаренко, К.В. Васькевич// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості» (Дніпропетровськ, 25 квітня 2015 р.) (тези). 4. Лазаренко В.І. Теоретичні аспекти проблеми педагогічної підтримки професійного самовизначення студентів / В.І. Лазаренко, І.Ю. Пащенко // Актуальні проблеми педагогіки: зб. праць / ДНУ ім. Олеся Гончара, редкол.: В.А. Гладуш та ін. Д., 2015. – Вип. 2. – С. 61-69. (стаття). 5. Лазаренко В.І., Должикова Л.А. Комунікативні здібності майбутніх педагогів як чинник їх педагогічної майстерності / В.І. Лазаренко, Л.А. Должикова // Актуальні проблеми педагогіки: зб. праць / ДНУ ім. Олеся Гончара, редкол.: В.А. Гладуш та ін. Д., 2015. – Вип. 2. – С. 53-60. (стаття). 6. Шинкаренко О.О., Лазаренко В.І. Особистісний профіль старшокласників, професійно орієнтованих на військову службу // Актуальні наукові проблеми. Розгляд. Рішення. Практика: Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 26-27 травня 2017 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти», Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. У 2 частинах. – Київ: ГО «Інститут інноваційної освіти», 2017. – ч. 1. – С. 181-184. (тези) |
Дніпропетровський обласний психолого-медико-педагогічний центр, 13.05.-13.06. 2013р., Довідка про підсумки стажування (наказ № 289 від 15.05.2013р.).
|
||
Фоменко Ірина Анатоліївна |
Старший викладач кафедри інженерної педагогіки |
1.Дніпропетровський державний університет ім. 300-річчя возз'єднання України з Росією, 1974 р., спеціальність "біофізик";
2. Дніпропетровський державний університет ім. Олеся Гончара, 2004 р., диплом спеціаліста, спеціальність "Психологія", кваліфікація "психолог-практик";
3.Дніпропетровський державний університет ім. Олеся Гончара, 2009 р., диплом магістра з педагогіки вищої школи1. |
- |
Викладає тільки на першому (бакалаврському ) рівні наступні дисципліни: 1. Психологія особистості і розвитку людини – (24 год.); 2. Загальна психологія – (45 год.); 3. Педагогічна психологія – (32 год.); 4. Основи науково-педагогічних досліджень – (24 год.) 5. Валеологія – (18 год.).
|
Основні публікації: 1. Лазаренко В. І., Фоменко І. А. Організаційні та психолого-педагогічні умови збереження психологічного здоров'я науково-педагогічних працівників ВНЗ // Створення психологічних передумов для збереження здоров'я молоді в процесі навчання: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції, м. Дніпропетровськ, 20-21 жовтня 2011 року. – Дніпропетровськ: Видавництво "Інновація", 2011. – С. 161-164.
2. Палагута В. І., Фоменко І. А. Роль студентського дискусійного клубу у професіоналізації майбутніх фахівців // Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 7-8 жовтня 2012 р., Дніпропетровськ. Частина I. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: "Свідлер А. Л.", 2012. – С. 6-9.
3. Гришин О. М., Куриленко Т. В., Фоменко І. А. Шляхи формування професійної спрямованості майбутніх інженерів // Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 7-8 жовтня 2012 р., Дніпропетровськ. Частина I. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: "Свідлер А. Л.", 2012. – С. 49-52.
4. Ганжа М. О., Гришин О. М., Романова Н. С., Фоменко І. А. Застосування знаково-контекстного навчання при підготовці майбутніх інженерів-металургів до професійної діяльності // Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук. Матеріали II Всеукраїнської наукової конференції. 29-30 листопада 2013 р., Дніпропетровськ. Частина III. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: Роял Принт, 2013. – С. 19-23.
5. Великонська Н. М., Величко В. В., Романова Н. С., Фоменко І. А. Застосування технології навчання у співробітництві при вивченні студентами дисципліни "Фізична хімія" // Випереджуюча освіта для сталого розвитку у системі інноваційної освітньої діяльності. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 28 квітня 2015 р. – Дніпропетровськ, 2015. – С. 39-42.
6. Надточій А. А., Плінокос О. В., Романова Н. С., Фоменко І. А. Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у процесі навчання студентів напряму підготовки "Металургія" // Випереджуюча освіта для сталого розвитку у системі інноваційної освітньої діяльності. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 28 квітня 2015 р. – Дніпропетровськ, 2015. – С. 42-46.
7. Гришин О. М., Михайлова Г. О., Романова Н. С., Фоменко І. А. Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-металургів // Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. 25 квітня 2015 р. – С. 165-169.
8. Ванєєва Ю. А., Ісаєва Л. Є., Романова Н. С., Фоменко І. А. Застосування ігрових технологій у процесі розвитку пізнавального інтересу студентів // Україна в гуманітарних і соціокультурних вимірах. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 29-30 квітня 2016 р, м. Дніпропетровськ. Частина I. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: Роял Принт, 2016. – С. 275-278.
9. Гришин О. М., Пизаров Д. С., Романова Н. С., Фоменко І. А. Формування готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності // Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації. Матеріали II Всеукраїнської наукової конференції. 28-29 жовтня 2016 р., м. Дніпро. Частина I. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 146-149.
|
ДВНЗ «Національний гірничий університет», кафедра філософії та педагогіки стажування 24.04.14– 21.05.14 Наказ № 684-л від 22.04.2014 р., Реєстраційний Довідка про підсумки стажування від 21.05.14 |
||
Шипко Майя Василівна |
Викладач кафедри інженерної педагогік |
Кіровоградський державнийпедагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2010р, керівник навчального закладу |
- |
Не викладає на другому (магістерському) рівні. Викладає дисципліну: 1. Психологія особистості і розвитку людини |
Загальна кількість публікацій за темою дисертаційної роботи станом на березень 2018 року складає 9 (в тому числі поданих до друку): з них 4 статті у спеціалізованих фахових виданнях України, тез доповідей – 5: а) статті у спеціалізованих фахових (в томучислі наукометричних) виданнях: Статті у фахових виданнях: 1. Шипко М.В. Етична свідомість особистості: структура та специфіка функціонування / М.В. Шипко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки:Зб. наукових праць. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – №3 (48). – С.48-55. 2. Шипко М.В. Психологічні чинники розвитку етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Науковий вісник Херсонського державного університету. – Серія «Психологічні науки». − Херсон: Херсон. держ. ун-т., − №2, 2016 – С.92−97. 3. Шипко М.В. Особливості розвитку етичної свідомості у студентському віці / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Запорізького національного університету та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М. Г. Ткалич. – Запоріжжя : ЗНУ, 2016. – № 2 (10) − С. 152−158. 4. Шипко М.В. Модель розвитку етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Запорізького національного університету та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М. Г. Ткалич. – Запоріжжя : ЗНУ, 2016. – № 1 (11) − С. 101−106. б) матеріали конференцій: 1. Шипко М.В. Совість як психологічний чинник розвитку етичної свідомості особистості студентського віку / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. – Вип. 32. − Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2016. – С.239−241. 2. Шипко М.В. Етична свідомість особистості: специфіка структурної організації / М.В. Шипко // Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2016»: у 5 т. / Запорізький національний університет. − Запоріжжя: ЗНУ, 2016. – Т.4. С. 312-315. 3. Шипко М.В. Дослідження специфіки розвитку етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «ПСИХОЛОГІЯ СВІДОМОСТІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» (21 березня 2017 р.). / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. − Переяслав-Хмельницький. 4. Шипко М.В. Семантичні характеристики етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2017»: у 5 т. / Запорізький національний університет. − Запоріжжя: ЗНУ, 2017. |
Захист дисертації з психології планується у 2019 році Тема: «Психологічні чинники розвитку етичної свідомості студентської молоді» |
||
Показники активності науково-педагогічних працівників, які забезпечують навчальний процес зі спеціальності
015 - Професійна освіта (металургія)
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові викладача |
Характеристика показника активності |
Примітки |
1. |
Лучанінова Ольга Петрівна
|
До пункту 2.
До пункту 3. Лучанінова О.П. Виховання майбутнього фахівця у вищому технічному навчальному закладі: теорія і практика: монографія. – Дніпро, Пороги, 2017. 404 с. Лучанінова О.П. Зміна виховної парадигми вищої освіти та професіоналізм викладача як умови якості підготовки фахівців. Управління якістю освіти: досвід та інновації: колективна монографія. – Дніпропетровськ: ІМА-прес, 2014. 462 с. С. 261 – 289. Лучанінова О.П. Педагогічні технології у вищій школі: Навч. посібник. – Дніпропетровськ: ЛІРА, 2013. 224 с. (Гриф МОН) Лучанінова О.П. Особливості виховання професіонала і особистості у вищому технічному навчальному закладі. Мистецтво виховання людини: колективна монографія. – К.: Педагогічна думка, 2017. 303 с. С. 155-184. До пункту 9. Керівицтво студентом, який зайняв призове місце на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт ( Мілова Катерина, ІІ місце (Харків, 2018; II етап Всеукр. конкурсу студент. наукових робіт); Купрій Аліна, диплом ІІІ ступеню (олімпіада з педагогіки, Кременчук, 2016); диплом І ступеню команді (олімпіада з педагогіки, Кременчук, 2015) До пункту 10. Заступник декана гуманітарного ф-ту; заступник Голови Ради з виховної роботи; голова секції з патріотичного виховання та студентського життя Ради із забезпечення якості освітньої діяльності і підготовки фахівців До пункту 13. Педагогічні технології у вищій школі (посібник). Методика виховної роботи в ПТНЗ (конспект лекцій). Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни «Методика викладання у вищій школі» для студентів спеціальності 015.12 – Професійна освіта (металургія) (магістерський рівень) Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни «Педагогіка вищої школи» для студентів спеціальності 015.12 – Професійна освіта (металургія) (магістерський рівень) Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни «Педагогічні технології у вищій школі» для студентів спеціальності 015.12 – Професійна освіта (металургія) (магістерський рівень) До пункту 14. Мілова Катерина, ІІ місце (Харків, 2018; II етап Всеукр. конкурсу студент. наукових робіт); Купрій Аліна, диплом ІІІ ступеню (олімпіада з педагогіки, Кременчук, 2016); диплом І ступеню команді (олімпіада з педагогіки, Кременчук, 2015) Каленчук Марія (2017) – І місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки До пункту 15. 1. Лучанінова О.П. Духовна культура як спосіб функціонування цінностей студентів у структурі виховної системи технічного ВНЗ // Матеріали ХУІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015 р. 159 с. С. 65 – 68. 2. Лучанінова О.П. Діагностика рівня вихованості студентів технічного ВНЗ в умовах виховної системи закладу. ХXХV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії». Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017 р. 228 с. С. 90 – 93. 3. Лучанінова О.П Критерії якості та результативності виховної системи ВТНЗ // Матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2016 р. 180 с. С. 60 – 62. 4. Лучанінова О.П. Інноваційна освітня діяльність в системі ПТО: застосування інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі. Проблеми підготовки педагогів для професійної освіти: теорія і практика: матеріали Всеукр. науково-практичної конференції (Львів, 25 листопада 2016 року) – Львів: ПП «Ощипок М.М.», 2016 р. 259 с. С. 157 – 160. 5. Лучанінова О.П. Виховний простір ВНЗ як умова функціонування виховної системи та фактор соціалізації студентів // Матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015 р. 312 с. С. 187–189. До пункту 17 Досвід практичної роботи за спеціальністю 37 років |
|
2. |
Палагута Вадим Іванович |
До пункту 2. Основні статті у фахових виданнях за останні три роки: 1. «Проблема формирования коллективной идентичности в дискурсивных пространствах» Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя: «Просвіта», №35, 2015.- С.80-87. 2. «Самоидентификация как форма социализации современного субъекта». Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини - Запоріжжя: «Просвіта»,№ 36. 2016, стор.75-84. 3. «Самоидентификация субъекта в контексте дискурсивных практик как основы властных отношений» Вісник Дніпропетровського університету імені Олеся Гончара« «Філософія і політологія в контексті сучасної культури» №1.2016, стор.151-163. 4. «Условия конструирования коллективных идентичностей в дискурсивных практиках субъектов» Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя:«Просвіта», – №37(1).2017,стор.85-93. 5. «Историческая память как фактор формирования коллективных идентичностей в современном обществе». Вісник Дніпропетровського університету імені Олеся Гончара «Філософія і політологія в контексті сучасної культури» №2. 2017, - стор.56-63. 6. «Разорванная идентичность или кто - мы?» Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. - Запоріжжя: «Просвіта», – №37(2). 2017, стор.107-115. До пункту 3. «Самоидентификация социального субъекта в дискурсивных пространствах» / В.И. Палагута. – Днепропетровск: Инновация, 2010. – 440 с. До пункту 7. Член науково - методичної комісії №1 із загальної та професійної освіти Науково - методичної ради МОН України - підкомісія «Професійна освіта (інженерія) До пункту 8. Наукове керівництво дисертаційного дослідження аспірантки Білоус В. Тема дисертаційного дослідження - «Сучасний стан (трансформація) потреб особистості:соціально-філософський аналіз» До пункту 10. Був завідувачем кафедри інженерної педагогіки впродовж 14 років- з 2004 до 2017 року, в.о. завідувача кафедри філософії ЦГО НАН України з 2012 по теперішній час. До пункту 11. 1. Член спеціалізованої вченої ради Д 08.051.11 при Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара, 2. Член спеціалізованої вченої ради Д 17.051.05 при Запорізькому національному університеті. Був офіційним опонентом 22 кандидатських та 9 докторських дисертацій До пункту 13. 1. Конфлікти у трудових колективах. Конспект лекцій - Дніпропетровськ: НМетАУ, 2015. – 72 с. 2. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни «Педагогіка та психологія вищої школи» для студентів спеціальності 8.04010601- екологія та охорона навколишнього середовища (ЕО) / Укл.: В.І. Палагута – Дніпропетровськ: НМетАУ, 2015. – 16 с. 3. В.І. Палагута, І.А.Фоменко Психологія особистості та розвитку людини: конспект лекцій Частина I. – Дніпро:НМетАУ, 2017. – 62 с. До пункту 14. І місце - у 2017 року магістр Вікторія Брильова (Білоус) (ПР012М) стала переможцем у номінації «Соціальні проекти (реалізовані чи спроектовані)» у V Всеукраїнському дистанційному конкурсі студентських робіт із соціальної педагогіки/ соціальної роботи (м. Житомир, ЖДУ імені Івана Франка.) До пункту 15. 1.«Проблема идеологической основы процесса субъективации» Тезисы доклада на Международной научно – практической конференции «Общественные науки: вызовы и настоящее»// Причерноморский центр исследований проблем общества. г. Одесса, 10-11 июня 2016, стр.52-55. 2.«Проблема идентичности в контексте трансформации дискурсивных практик власти». Тези доповіді на Міжнародній науковій конференції 15-16 квітня 2016 року //Глобальні проблеми сучасності у контексті історико-філософського знання», Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», ДНУ імені Олеся Гончара. Одеса – Дніпропетровськ, 2016, стор. 6-9. 3.«Социализация как самоидентификация в свете изучения современной полисубъектности человека». Тези доповіді на ІІІ Всеукраїнській науковій конференції 13 травня 2016 р. «Освіта та соціалізація особистості» присвячена 200-річчю Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського // Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти». Одеса – Дніпропетровськ, 2016, - Збірник матеріалів конференції, стор. 18-27. 4.«Историческая память как важнейшее условие формирования коллективной идентичности (без прошлого нет будущего). Тези доповіді на Всеукраїнській науковій конференції «Освітні стратегії розвитку духовної та світоглядної культури особистості громадянського суспільства» // Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти». - Одеса – Дніпро, 20 квітня 2017 року. - Збірник матеріалів конференції, Частина 1, стор.10-14. 5. «Проблемно- ориентированное обучение как современный вариант сократической модели обучения» Тези доповіді на Всеукраїнській науково - практичній конференції «Історико - філософські засади дидактики» 16 листопада 2017 року. // Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ. – Дніпро, 2018, - 127 с., - С. 66-73. 6. «Проблемы гражданской идентичности в современном украинском обществе» Тези доповіді на Всеукраїнській науково - практичній конференції «Проблеми формування громадського суспільства в Україні» 12 квітня 2018 року. // Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ. – Дніпро, 2018. - 326 с, - С.222-230. До пункту 16. Член Українського філософського фонду, член Української спілки психотерапевтів (УСП) До пункту 17. Досвід практичної роботи за спеціальністю 14 років |
|
3. |
Учитель Інна Борисівна |
До пункту 1. Учитель І.Б. Технологія поетапного формування педагогічної майстерності майбутніх педагогів професійного навчання металургійного профілю / І.Б. Учитель, Л.Л. Сушенцева // Virtus: Scientific Journal – September #26, 2018; СPM «ASF» (Канада, Монреаль) 14 с. (прийнято до публікації) (Свідоцтво про державну реєстрацію КВ № 21060-10860 Р. ISSN 2410-4388. Журнал внесено до міжнародних наукометричних баз даних: Scientific Indexing Services (USA); Citefactor (USA); International Innovative Journal Impact Factor) До пункту 2. 1.Учитель І.Б. Формування фасилітаційної компетентності майбутнього педагога професійного навчання / Інна Учитель // Обрії: науково-педагогічний журнал. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 №2 (41), - С. 73-75. 2. Учитель І.Б. Розвиток гуманістичної спрямованості майбутнього педагога професійного навчання. Наукові записки. – Випуск 9. – Серія: Проблеми методики технологічної і технологічної освіти. Частина 3. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Вінниченка, 2016. – 236 с., С. 70-73. 3. Учитель І.Б. Формування умінь майбутніх педагогів професійного навчання працювати в команді як педагогічна проблема / Інна Борисівна Учитель // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - Вип. 37-1, Том VI (74): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2017– 598 с.(С. 301-309). До пункту 3. Uchytel I.B., Sushentseva L.L. Competence-oriented Approach in Structuring of Pedagogical Skill of Metallurgy Profile Vocational Training Teacher / Uchytel I.B., Sushentseva L.L. // Development trends in pedagogical and psychological sciences: the experience of countries of Eastern Europe and prospects of Ukraine: monograph / edited by authors. – 2nd ed. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2018. – С. 509-527. До пункту 10. Заступник завідувача кафедрою з наукової роботи студентів. До пункту 13. Учитель І. Б. Формування педагогічної майстерності майбутніх педагогів професійного навчання металургійного профілю: методичні рекомендації / І. Б. Учитель. – Кривий Ріг : Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, 2013. – 88 с. 2.Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни «Основи педагогічної майстерності» для студентів спеціальності 015.12 – Професійна освіта (металургія) (бакалаврський рівень) / Укл. І.Б. Учитель. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 32 с. До пункту 14. Керівництво студентом, який зайняв призове місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади -з педагогіки: 2016-17 н.р. – Кокоцька А. (2 місце); 2017-18 н.р.: Атрошенко В. (2 місце), Латоша К. (3 місце). - з психології (2016-17 н.р.) – Бродна Ю. Робота у складі журі ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки (2016-1917 рр., м. Львів). До пункту 16. «Науково-дослідницька лабораторія «Академічна культура дослідника в культурно-освітньому просторі». «Наукова робота Бурштинського Енергетичного коледжу ІФНТУНГ». До пункту 17. Досвід роботи за спеціальністю 14 років (2005-2018 н.р.). |
|
4. |
Лазаренко Вікторія Іванівна |
До пункту 2. Загалом 94 публікації. Основні публікації: 1. Лазаренко В.І. Соціально-психологічна адаптація першокурсників (з досвіду роботи Психологічної служби ДНУ імені Олесі Гончара) / В.І. Лазаренко // Вигранюємо особистість, патріота... Штрихи до картин сучасного виховання молоді та портретів вихователів: статті та нариси / ідея та загальна редакція В.В. Іваненка; автори-упорядники В.В. Іваненко, Н.П. Олійник. – Д. : Ліра, 2016. – С. 45-50. 2. Лазаренко В.І. Самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу // Дніпропетровський університет. – № 10 (2935). – 22 листопада 2016. 3. Білополий В.В. Психолого-педагогічна підтримка професійного та життєвого самовизначення студентської молоді / В.В. Білополий, В.І. Лазаренко // Університет – центр формування духовності, патріотизму, інтелігентності: Збірник статей. – Д.: РВВ ДДАЕУ, 2017. – С. 56-67. 4. Знанецька О.М., Лазаренко В.І. Особливості прагнення до самоактуалізації жінок зрілого віку з числа внутрішньо переміщених осіб // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». – Випуск 2. Т. 3. – Херсон, 2017. – С. 142-148. 5. Лазаренко В.І. Особливості комунікативної компетентності студентів у полікультурному середовищі / В.І. Лазаренко // Міждисциплінарні проблеми соціальної роботи: психологічні, соціологічні, правові аспекти: матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції (on-lane конференція) (20-21 лютого 2015 року, Київ) / за ред.. Ю.М. Швалба. – Житомир: вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. – С. 48-52. 6. Лазаренко В.І. Апробація Community Resiliency Model™ (CRM) в умовах вищого навчального закладу / В.І. Лазаренко, О.М. Хамініч // Матеріали міжрегіональної науково-практичної конференції «Болонський процес і динаміка адаптації українського студентства до культурно-ціннісних надбань Європейської цивілізації» (27 листопада 2015 р., м. Дніпропетровськ). – Дніпропетровськ: «Ліра». – С. 71-77. 7. Лазаренко В.І. Навчання студентів соціальній резільєнтності в умовах вищого навчального закладу / В.І. Лазаренко, О.М. Хамініч // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку» (26 листопада 2015 р., м. Дніпропетровськ). – Дніпропетровськ, 2015. – С. 76-78. 8. Khaminich Olena Mikolaivna Testing Community Resilience Model™ to work with students – internally displaced persons / Olena Mikolaivna Khaminich, Viktoria Ivanivna Lazarenko // Proceedings of the 11th Eropean Conference on Education and Applied Psychology (may 27, 2016). «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna. 2016. – p. 84-89. 9. Лазаренко В.І. Особливості життєвої перспективи внутрішньо переміщених осіб зрілого віку / В.І. Лазаренко // Interneshional Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: Conference Proceedings, June 28-30, 2016. Kielce: Holy Cross University. – p. 7-10. 10. Лазаренко В.І. Соціально-психологічна адаптованість студентів з числа внутрішньо переміщених осіб / В.І. Лазаренко // Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики. Матеріали всеукраїнської наукової конференції. 29-30 червня 2016 р., м. Дніпро. / Наук. ред. О.Ю. Висоцький. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 32-34. 11. Лазаренко В.І. Психологічна підтримка самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку: Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції. 17-16 листопада 2016 р., м. Дніпро, ДОІППО. Частина I / Наук. ред. О.Є. Висоцька. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 98-100. 12. Лазаренко В.І. Організаційно-діяльнісні ігри як технологія психологічної підтримки самовизначення студентів / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Соціалізація особистості: теорія та практика: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24 листопада 2016 р. – м. Дніпро: КВНЗ «ДОІППО», 2016. – С. 81-84. 13. Лазаренко В.І. Психологічна підтримка самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Психологічна освіта в Україні: традиції, сучасність та перспективи (до 50 річчя від початку фахової підготовки психологів у Київському національному університеті імені Тараса Шевченко): матеріали Всеукраїнської наково-практичної конференції з міжнародною участю. 21-22 ківтня, 2017 р. м. Київ. – К., 2017. – С. 85-90. 14. Білополий В.В., Лазаренко В.І. З досвіду впровадження інтерактивних технологій у освітній процес ВНЗ // Управління в освіті: Збірник матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 квітня 2017 року, Львів / за науковою редакцією професора В. Ортинського. – Львів: Інститут права та психології НУ «Львівська політехніка», 2017. – С. 39-41. До пункту 3. Навчальні посібники: 1.Лазаренко В.І. Психологія (Опорний конспект лекцій): Електронний навчальний посібник. 2-е видання / В.І. Лазаренко, В.П. Лазаренко, В.М. Продайко, М.В. Сурякова. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2015. – 95 с. 2. Лазаренко В.І. Посібник до вивчення дисципліни «Психологія спілкування» / В.І. Лазаренко. – Д.: РВВ ДНУ, 2017. – 40 с. 3. Сурякова М.В., Лазаренко В.І. Соціальна психологія та соціально-психологічний тренінг: Навч. посібник: Частина 1 / М.В. Сурякова, В.І. Лазаренко. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 58 с. 4. Сурякова М.В., Лазаренко В.І. Соціальна психологія та соціально-психологічний тренінг: Навч. посібник. Частина 2 / М.В. Сурякова, В.І. Лазаренко. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 68 с. До пункту 14. Керує науковою роботою студентів: 1. Лазаренко В.І. Психологічна допомога студентам-першокурсникам під час адаптації до умов навчання / В.І. Лазаренко, К.А. Луб’яна // Розвиток соціальних ініціатив студентської молоді: Матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 4 квітня, 2013р., м. Дніпропетровськ / Під ред.. В.В. Ватагіної. Дніпропетровськ, ДМТ, 2013. – С. 36-39. (стаття); 2. Лазаренко В.І. Комунікативна компетентність студентів у полікультурному середовищі / В.І. Лазаренко, А.О. Беліцька // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості» (Дніпропетровськ, 25 квітня 2015 р.) (тези). 3. Лазаренко В.І. Особливості психологічного благополуччя старшокласників на етапі закінчення навчання у школі /В.І. Лазаренко, К.В. Васькевич// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості» (Дніпропетровськ, 25 квітня 2015 р.) (тези). 4. Лазаренко В.І. Теоретичні аспекти проблеми педагогічної підтримки професійного самовизначення студентів / В.І. Лазаренко, І.Ю. Пащенко // Актуальні проблеми педагогіки: зб. праць / ДНУ ім. Олеся Гончара, редкол.: В.А. Гладуш та ін. Д., 2015. – Вип. 2. – С. 61-69. (стаття). 5. Лазаренко В.І., Должикова Л.А. Комунікативні здібності майбутніх педагогів як чинник їх педагогічної майстерності / В.І. Лазаренко, Л.А. Должикова // Актуальні проблеми педагогіки: зб. праць / ДНУ ім. Олеся Гончара, редкол.: В.А. Гладуш та ін. Д., 2015. – Вип. 2. – С. 53-60. (стаття). 6. Шинкаренко О.О., Лазаренко В.І. Особистісний профіль старшокласників, професійно орієнтованих на військову службу // Актуальні наукові проблеми. Розгляд. Рішення. Практика: Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 26-27 травня 2017 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти», Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. У 2 частинах. – Київ: ГО «Інститут інноваційної освіти», 2017. – ч. 1. – С. 181-184. (тези) До пункту 15. Загальна кількість - 11 найменувань До пункту 17. Досвід роботи за спеціальністю 24 роки (1994-2018 н.р.). |
|
5. |
Фоменко Ірина Анатоліївна |
До пункту 3. Навчальні посібники: 1. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни "Валеологія" для студентів напряму 6.010104 – професійна освіта / Укл. І. А. Фоменко. – Дніпропетровськ: НМетАУ, 2014. – 23 с. 2. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни "Теорія та історія педагогіки" для студентів напряму 6.010104 – професійна освіта / Укл. І. А. Фоменко. – Дніпропетровськ: НМетАУ, 2014. – 41 с. 3. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни "Етика і психологія ділового спілкування" для студентів напряму 6.020105 – документознавство та інформаційна діяльність / Укл. І. А. Фоменко. – Дніпропетровськ: НМетАУ, 2014. – 26 с. 4. Наскрізна програма педагогічної практики студентів кваліфікаційного напряму 6.010104 – професійна освіта. Металургія / Укл. О. П. Лучанінова, І. А. Фоменко. – Дніпропетровськ, НМетАУ, 2015. – 16 с. 5. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни "Психологічні основи технічної творчості" для студентів напряму 015 – Професійна освіта (металургія) / Укл. І. А. Фоменко. – Дніпро: НМетАУ, 2016. – 25 с. 6. Палагута В.І. Психологія особистості та розвитку людини: конспект лекцій. Частина I. / В.І. Палагута, І.А.Фоменко. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 62 с. 7. Робоча програма педагогічної практики студентів спеціальності 015.12 – Професійна освіта (металургія) (бакалаврський рівень) / Укл. О. П. Лучанінова, І. А. Фоменко. – Дніпро, НМетАУ, 2018. – 22 с. До пункту 10. Заступник зав. кафедрою інженерної педагогіки НМетАУ з профорієнтаційної та виховної роботи та відповідальний за проходження практики студентами спеціальності 015 – Професійна освіта (металургія); куратор груп ПР 01-13 М та До пункту 14. Здійснила підготовку студента гуманітарного факультету НМетАУ гр. ПР 01-13 Тайнолюба Богдана Миколайовича до участі у конкурсі "Україна. Завтра.UA". Тема наукової роботи: "Етика вченого та етичні принципи наукового дослідження". Студент Б. Тайнолюб дійшов до третього етапу конкурсу і став одним із переможців у травні 2017 р. До пункту 15. Тези, доповіді на Всеукраїнських наукових конференціях 1. Ганжа М. О., Гришин О. М., Романова Н.С., Фоменко І. А. Застосування знаково-контекстного навчання при підготовці майбутніх інженерів-металургів до професійної діяльності // Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук. Матеріали II Всеукраїнської наукової конференції. 29-30 листопада 2013 р., Дніпропетровськ. Частина III. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: Роял Принт, 2013. – С. 19-23. – 2. Великонська Н. М., Величко В. В., Романова Н. С., Фоменко І. А. Застосування технології навчання у співробітництві при вивченні студентами дисципліни "Фізична хімія" // Випереджуюча освіта для сталого розвитку у системі інноваційної освітньої діяльності. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 28 квітня 2015 р.. – Дніпропетровськ, 2015. – С. 39-42. 3. Надточій А. А., Плінокос О. В., Романова Н. С., Фоменко І. А. Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у процесі навчання студентів напряму підготовки "Металургія" // Випереджуюча освіта для сталого розвитку у системі інноваційної освітньої діяльності. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 28 квітня 2015 р.. – Дніпропетровськ, 2015. – С. 42-46. 4. Гришин О. М., Михайлова Г. О., Романова Н. С., Фоменко І. А. Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-металургів // Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. 25 квітня 2015 р. – С. 165-169. 5. Ванєєва Ю. А., Ісаєва Л. Є., Романова Н. С., Фоменко І. А. Застосування ігрових технологій у процесі розвитку пізнавального інтересу студентів // Україна в гуманітарних і соціокультурних вимірах. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 29-30 квітня 2016 р, м. Дніпропетровськ. Частина I. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: Роял Принт, 2016. – С. 275-278 – 6. Гришин О. М., Пизаров Д. С., Романова Н. С., Фоменко І. А. Формування готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності // Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації. Матеріали II Всеукраїнської наукової конференції. 28-29 жовтня 2016 р., м. Дніпро. Частина I. / Наук ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 146-149. 7. Гришин О. М., Романова Н. С., Сердюк В.В., Фоменко І. А. Формування професійних умінь майбутніх інженерів засобами активних методів навчання // Україна в гуманітарних і соціокультурних вимірах. Матеріали II Всеукраїнської наукової конференції. 24-25 березняня 2017 р., м. Дніпро. Частина II. / Наук ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпро: СПД „Охотнік, 2017. – С. 70749. До пункту 17. Досвід практичної роботи за спеціальністю 18 років. |
|
6. |
Шипко Майя Василівна |
До пункту 2. 1. Шипко М.В. Психологічні чинники розвитку етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Науковий вісник Херсонського державного університету. – Серія «Психологічні науки». − Херсон: Херсон. держ. ун-т., − №2, 2016 – С.92−97. 2. Шипко М.В. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЕТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ / М.В. Шипко // Психологічний часопис / Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної Академії педагогічних наук України. – Подано друку 3. Шипко М.В. Експериментальне вивчення психологічних чинників розвитку етичної свідомості студентської молоді/ М.В. Шипко // ScienceandEducation a NewDimension. − PedagogyandPsychology, - № 6 (65), І. 155, 2018. − р. 72-76. До пункту 3. 1. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни: «Етико-психологічні аспекти діяльності викладача» для студентів заочної форми навчання / М.В. Шипко. – Дніпро: НМетАУ, 2019. – 13 с. 2. Психологія особистості та розвитку людини: конспект лекцій. Частина 1/В.І. Палагута, М.В. Шипко. – Дніпро: НМетАУ, 2015. – 58с. 3. Етико-психологічні аспекти діяльності викладача: конспект лекцій./М.В. Шипко – Дніпро: НМетАУ, 2019. – 53 с. До пункту 10. Посади які обіймає: Куратор академічної групи ПР01-16; відповідальна за профорієнтаційну роботу сш № 132 м. Дніпра. До пункту 15. 1. Шипко М.В. Етична свідомість особистості: структура та специфіка функціонування / М.В. Шипко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – №3 (48). – С.48-55. 2. Шипко М.В. Особливості розвитку етичної свідомості у студентському віці / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Запорізького національного університету та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М. Г. Ткалич. – Запоріжжя : ЗНУ, 2016. – № 2 (10) − С. 152−158. 3. Шипко М.В. Модель розвитку етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Запорізького національного університету та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М. Г. Ткалич. – Запоріжжя : ЗНУ, 2017. – № 1 (11) − С. 101−106. 4. Шипко М.В. РЕЗУЛЬТАТИ АПРОБАЦІЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЕТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Запорізького національного університету та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М. Г. Ткалич. – Запоріжжя : ЗНУ, 2019 – Подано друку До пункту 17. Досвід практичної роботи за спеціальністю 5 років. |
|