UST logo IPBT logo Part logo
Дніпровський металургійний інститут
Українського державного університету науки і технологій

Акредитація бакалаврів

Якісний склад викладачів випускової кафедри інженерної педагогіки, що забезпечує підготовку за освітньо-професійною програмою «Професійна освіта (металургія)» спеціальності 015 – Професійна освіта (металургія)

Прізвище, ім’я, по батькові викладача

Найме-нування посади

(для сумісників – місце основної роботи, найменування посади)

Найменування закладу, який закінчив викладач

(рік закінчення, спеціальність, кваліфікація згідно з документом про вищу освіту)

Науковий ступінь,

шифр і найменування наукової спеціальності, тема дисертації, вчене звання, за якою кафедрою (спеціальністю) присвоєно

Найменування всіх навчальних дисциплін, які закріпленні за викладачем, та кількість лекційних годин з кожної навчальної дисципліни

Інформація про наукову діяльність (основні публікації за напрямом, науково-дослідна робота, участь у конференціях і семінарах, робота з аспірантами та докторантами, керівництво науковою роботою студентів)

Відомості про підвищення кваліфікації викладача (найменування закладу, вид документа, тема, дата видачі)

1

2

3

4

5

6

7

1. Особи, які працюють за основним місцем роботи (в тому числі за суміщенням)

Лучанінова Ольга Петрівна

Завідувач кафедри

інженерної педагогіки

 

Херсонський

 державний педагогічний інститут імені Н.К. Крупської, 1981, спеціальність – російська мова і література, кваліфікація – учитель російської мови і літератури

Доктор педагогічних наук

13.00.07 – теорія і методика виховання Тема дисертації – «Виховна система вищого технічного навчального закладу»

професор кафедри інженерної педагогіки

Педагогіка вищої школи (32 год.)

Педагогічні технологій у вищій школі- (32 год.)

Педагогічні комунікації

( 24 год.)

Методика викладання у вищій школі

(32 год.)

 

Всього  124 наукових та навчально-методичних праць

Монографії:

1. Лучанінова О.П. Виховання майбутнього фахівця у вищому технічному навчальному закладі: теорія і практика: монографія. – Дніпро, Пороги, 2017.   404 с.

2. Лучанінова О.П. Педагогічні технології у професійній освіті ВНЗ – Проблеми гуманізації освіти в контексті трансформації вищої школи України: Моногр. Д.: АРТ-ПРЕС, 2008. С. 72 – 75.

3. Лучанінова О.П. Зміна виховної парадигми вищої освіти та професіоналізм викладача як умови якості підготовки фахівців. Управління якістю освіти: досвід та інновації: колективна монографія. – Дніпропетровськ: ІМА-прес, 2014. 462 с. С. 261 – 289.

4. Лучанінова О.П. Особливості виховання професіонала і особистості у вищому технічному навчальному закладі. Мистецтво виховання людини: колективна монографія. – К.: Педагогічна думка, 2017. 303 с. С. 155-184.

5. Лучанінова О.П. Управління виховною системою закладу вищої освіти  як процес взаємодії системи й особистості  та забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців. Управління якістю освіти: досвід та інновації: колективна монографія. – Павлоград: ІМА-прес, 2018. 362 с. С. 260 – 280.

Навчальні посібники:

1. Лучанінова О.П. Педагогіка вищої школи. Навч. посібник. –Дніпропетровськ: НМетАУ, 2009. 54 с.

2. Лучанінова О.П. Педагогічні технології у вищій школі: Навч. посібник. – Дніпропетровськ: ЛІРА, 2013. 224 с.

3. Лучанінова О.П. «Методика виховної роботи в ПТНЗ» Конспект лекцій Частина І. /Укл. О.П. Лучанінова. – Дніпро: НМетАУ, 2016. 60 с.

4. Лучанінова О.П. «Методика виховної роботи в ПТНЗ» Конспект лекцій Частина ІІ. /Укл. О.П. Лучанінова. – Дніпро: НМетАУ, 2016. 67 с.

5. Лучанінова О.П. Організація виховної роботи в НМетАУ. Навчальний посібник. – 1 частина Дніпропетровськ: НМетАУ, 2016. 69 с.

6. Лучанінова О.П. Організація виховної роботи в НМетАУ. – Навчальний посібник. – 2 частина Дніпропетровськ: НМетАУ, 2016. 53 с.

 7. Лучанінова О.П. Програма виховання студентів «Професіонал і особистість». Навч. видання. – Дніпро: НМетАУ, 2017. 52 с.

8. Лучанінова О.П., Продайко В.О. Основи науково-педагогічних досліджень.  Навчальний посібник. – Дніпропетровськ: НМетАУ, 2009. 56 с.

Основні публікації:

1.Лучанінова О.П. Виховна система  вищого навчального закладу: теоретичний аспект. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2013. Вип. 31 (84). 604 с.            С. 300 – 309.

2. Лучанінова О.П.  Виховна система ВНЗ в умовах входження України в єдиний європейський освітній простір. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2011. – Вип. 19 (72). 426 с. С. 425 – 432.

3.Лучанінова О.П.  Виховання у сучасного студента вищого технічного закладу ціннісного ставлення до наукових знань: досвід кафедри інженерної педагогіки. Духовність особистості: методологія, теорія та практика. Зб. наук. пр. Луганськ, 2011. № 5 (46). 212 с. С. 88 – 97.

4. Лучанінова О.П.  Духовна культура студентів вищих навчальних закладів в умовах соціально-гуманітарної кризи Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки, 2015.  № 2 (10). 332 с. С. 15 – 20.

5. Лучанінова О.П. Духовно-культурна домінанта української виховної парадигми у 1 чв. ХХІ століття. Духовність особистості: методологія, теорія та практика:збірник наукових праць. – Вип. 3 (66). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ           ім. В. Даля, 2015. 304 c. С. 110 – 121.

6. Лучанінова О.П. Духовно-культурна спрямованість виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 6 (75). – Сєвєродонецьк:               вид-во СНУ ім. В. Даля, 2016. 316 с. С. 127 – 135.

7. Лучанінова О.П. Зміна виховної парадигми вищої освіти України на початку ХХІ століття. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2013. – Вип. 32 (85). 596 с. С. 67 –75.

8. Лучанінова О.П Інтернет-мережі як віртуальна складова виховного простору ВНТЗ і засіб виховання студентів. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: зб. наук. пр. – Вип. 4 (73). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ                ім. В. Даля, 2016. 272 с. С. 102 – 111.

9. Лучанінова О.П. Кількісний аналіз ефективності функціонування оновленої виховної системи технічного ВНЗ. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-ChifM.A. Zhurba – March #  02, 2017. 258 с. С. 133 – 136.

10.Лучанінова О.П. Концепція виховної системи вищого технічного навчального закладу: сутнісні характеристики її компонентів системи / – «SienceRise». Педагогічна освіта – № 3/5 (20), 2016. 78 с. С. 63 – 68.

11. Лучанінова О.П. Критерії функціонування виховної системи вищого технічного навчального закладу та її складових частин. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 1 (70). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ  ім. В. Даля, 2016. 223 с. С. 86 – 99.

12.Лучанінова О.П. Куратор академічної групи як ключовий суб’єкт виховної системи ВТНЗ. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 1 (76). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ             ім. В. Даля, 2017. 272 с. С. 102 – 111.

13.Лучанінова О.П. Модель виховної системи  вищої школи: теоретичний аспект. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 4 (67). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015.  234 c. С. 54 – 63.

14.Лучанінова О.П. Моральне виховання як складова виховної роботи в ВТНЗ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій та загальноосвітній школах: Зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2010. Вип. 11(64). 350 с. С. 230 – 237.

15. Лучанінова О.П. Обґрунтування педагогічних умов функціонування оновленої виховної системи вищого технічного навчального закладу. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 6 (69). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. 246 c. C. 113 – 126.

Публікації у матеріалах конференцій за останні 3 роки

1.Лучанінова О.П. Виховний простір ВНЗ як умова функціонування виховної системи та фактор соціалізації студентів // Матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015 р. 312 с. С. 187–189.

2. Лучанінова О.П. Духовна культура як спосіб функціонування цінностей студентів у структурі виховної системи технічного ВНЗ // Матеріали ХУІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015 р. 159 с. С. 65 – 68.

3. Лучанінова О.П. Діагностика рівня вихованості студентів технічного ВНЗ в умовах виховної системи закладу. ХXХV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії». Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017 р. 228 с. С. 90 – 93.

4. Лучанінова О.П Критерії якості та результативності виховної системи ВТНЗ // Матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2016 р.  180 с. С. 60 – 62.

5. Лучанінова О.П. Інноваційна освітня діяльність в системі ПТО: застосування інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі. Проблеми підготовки педагогів для професійної освіти: теорія і практика: матеріали Всеукр. науково-практичної конференції (Львів, 25 листопада 2016 року) – Львів: ПП «Ощипок М.М.», 2016 р.  259 с. С. 157 – 160.

6. Лучанінова О.П. Професійна підготовка майбутніх фахівців на засадах компетентнісного підходу Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Професійна компетентність юриста: перспективні напрями та тенденції формування» 28 березня 2018

Керує науковою роботою студентів та магістрів. 2014 р. магістр Пелих М. (напряму підготовки «Професійна освіта») виборола диплом ІІІ-го ступеню                 на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт. У 2016 р. Купрій А. виборола диплом ІІІ-го ступеню на ІІ турі Всеукраїнської олімпіади з педагогіки серед закладів вищої технічної освіти

Магістр Мілова К. виборола диплом ІІ-го ступеню на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт (Харків, 2018). Написано 12 тез та статей у співавторстві зі студентами.

ДВНЗ «Національний гірничий університет», реєстраційний номер 1/23-351 згідно з наказом № 481-л від 14.04.2017 року

тема: «Вивчення сучасних підходів до викладання дисциплін спеціального педагогічного циклу»,  Довідка про підсумки стажування від 14.04.2017 року.

 

Захист докторської дисертації у 2017 р.

Диплом ДД № 007227 від 12.12.2017 р.

Палагута

Вадим Іванович

 

Професор кафедри інженерної педагогіки

1.Дніпропетровський хіміко-технологічний інститут, 1978 р, хімічне машинобудування і апаратобудування, інженер-механік.

2.Український психотерапевтичний інститут Української Спілки Психотерапевтів (УСП), 2001р., груповий аналіз, психоаналітик.  

 Доктор філософських наук, спеціальність 09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії.

Тема докторської дисертації «Феномен самоідентифікації соціального суб’єкта в дискурсивних просторах»

диплом доктора наук  2010 р., ДД № 009295

Вчене звання  професора кафедри філософії 2011р., атестат 12ПР № 007440

Філософські основи освіти (32 год)

Конфлікти у трудових колективах

(24 год.)

Теорія управління та керівництво навчальними закладами

(36 год.)

Логіка наукових досліджень

(32 год.)

Психологія управління

(32 год.)

 

Всього понад 160 наукових та навчально-методичних праць

Монографія:

1.Палагута В.И. «Самоидентификация социального субъекта в дискурсивных пространствах» – Днепропетровск: Инновация, 2010. – 440 с. (25,35 п.л.).

Основні публікації за останні п'ять років:

1.Палагута В.И. «Перспектива и актуальные проблемы разработки теории  самоидентификации субъекта - социальной теории ХХI века» «Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2012.Випуск 58 (3). Розділ «Філософські науки»,  – С. 225-229.    

2. Палагута В.И. «Проблема определения субъективности в свете  создания современной социальной теории» «Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2012. Випуск 59 (4). Розділ «Філософські науки»,  – С.307-312.      

3.Палагута В.И. «Перспективы и базисный методологический принцип социальной теории самоидентификации субъекта». Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. - Запоріжжя: «Просвіта»,   – №29, 2012. Розділ «Філософія, соціологія, психологія» - С.58-64.

4.Палагута В.И. «Методологические принципы конструирования реальности в социальной теории субъективной самоидентификации» Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2013. Випуск 70(3). Розділ «Філософські науки»,  – С.  411-417.      

5.Палагута В.И. «Можно ли создать современную социальную теорию без субъекта?» Часть 1. Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2013. Випуск 72(5). Розділ «Філософські науки»,  – С.300-305.

6.Палагута В.И. «Дискурс власти и власть дискурса». Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. - Запоріжжя: «Просвіта»,   – №31 2013. Розділ «Філософія, соціологія, психологія» - С.116-126.

7.Палагута В.И. «Можно ли создать современную социальную теорию без субъекта?» Часть 2. Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2013. Випуск 73(6). Розділ «Філософські науки»,  – С.134- 136.

8.Палагута В.И. «Проблема исследования взаимосвязи индивидуальной и коллективной идентичности субъекта». Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. - Запоріжжя: «Просвіта»,   – №33 2014. Розділ «Філософія, соціологія, психологія» - С.120-132.

9. Палагута В.И. «К вопросу изучения соотношения коллективной и индивидуальной  идентичности в дискурсивных полях (практиках)» Гілея: науковий вісник» Збірник наукових праць. - Київ, 2014. Випуск 84(5). Розділ «Філософські науки»,  – С.261-266.

10.Палагута В.И.«Проблема формирования коллективной идентичности в   дискурсивных пространствах»  Культурологічний вісник:  Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя: «Просвіта», №35, 2015.- С.80-87.

11.Палагута В.И. «Самоидентификация как форма социализации современного субъекта». Культурологічний вісник:  Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини - Запоріжжя: «Просвіта», № 36. 2016, стор.75-84.

12.Палагута В.И. «Самоидентификация субъекта в контексте дискурсивных практик как основы властных отношений» Вісник Дніпропетровського університету імені Олеся Гончара« «Філософія і політологія в контексті сучасної культури» №1.2016, стор.151-163.

13.Палагута В.И. «Условия конструирования коллективных идентичностей в дискурсивных практиках субъектов»  Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя:«Просвіта», №37(1). 2017,стор.85-93.

14.Палагута В.И. «Историческая  память как фактор формирования коллективных идентичностей в современном обществе».  Вісник Дніпропетровського університету імені Олеся Гончара «Філософія і політологія в контексті сучасної культури» №2. 2017, - стор.56-63.

15.Палагута В.И. «Разорванная идентичность или кто - мы?» Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. - Запоріжжя: «Просвіта»,  №37(2). 2017, стор.109-117.

За остані три роки приймав участь у понад 10 міжнародних та всеукраїнських конференціях.

Керує науковою роботою докторантів та аспірантів (з соціальної філософії, які готуються до захисту)  та магістрів.

 2017 рік - магістр Вікторія Брильова (Білоус) (ПР012М) посіла І місце у номінації «Соціальні проекти (реалізовані чи спроектовані)» у V Всеукраїнському дистанційному конкурсі студентських робіт із соціальної педагогіки/ соціальної роботи (м. Житомир, ЖДУ імені Івана Франка.)

ДВНЗ «Національний гірничий  університет», кафедра філософії і педагогіки.

Тема: «Вивчення сучасних підходів до викладання фахових дисциплін при підготовці магістрів»

Довідка про підсумки стажування №1/23-181 від 30.11.2015

Учитель Інна Борисівна

Доцент кафедри інженерної педагогіки

1.Криворізький державний педагогічний інститут, 1989.  Спеціальність: «Музика та співи».

Кваліфікація: вчитель музики та співів.

2.Дніпропетровський національний університет, 2005.

Спеціальність ”Психологія”.

Кваліфікація: психолог-практик

3.Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2006. Спеціальність: «Психологія», спеціалізація «Практична психологія»

Кваліфікація: магістр психології

 

Кандидат педагогічних наук, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, «Формування педагогічної майстерності майбутнього педагога професійного навчання металургійного профілю»

Актуальні проблеми професійної педагогіки

(56год.) Педагогічний практикум

(48 год)

Всього 49 наукових та навчально-методичних праць.

Основні публікації:

1.Учитель І. Формування фасилітаційної компетентності майбутнього педагога професійного навчання / Інна Учитель // Обрії: науково-педагогічний журнал. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 №2 (41), - С.  73-75.

2. Учитель І. Розвиток гуманістичної спрямованості майбутнього педагога професійного навчання. Наукові записки. – Випуск 9. – Серія: Проблеми методики технологічної і технологічної  освіти. Частина 3. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Вінниченка, 2016. – 236 с., С. 70-73.

3. Учитель І.Б. Формування умінь майбутніх педагогів професійного навчання працювати в команді як педагогічна проблема / Інна Борисівна Учитель // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - Вип. 37-1, Том VI (74): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2017. – 598 с. (С. 301-309).

4.Учитель І. Ресурси педагогіки співробітництва для підготовки педагогів професійного навчання металургійного профілю / Інна Учитель, Юлія Бродна // Матеріали XXХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» (29-30 вересня, 2016)  // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2016 р. – 180 с., (С. 76-78). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://conferences.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/33/conference_1-2.10.2016.pdf

5.Учитель І.Б.  Формування професійно-комунікативних умінь майбутніх інженерів-металургів як актуальна педагогічна проблема / Учитель Інна Борисівна, Мішкевич Юлія Володимирівна // «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» : Матеріали XLV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017 р. – 219 с.;  (С. 115-116). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 

 http://conferences.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/49/conference_30-31.12.2017.pdf

6. Uchytel I.B. Competence-oriented Approach in Structuring of Pedagogical Skill of Metallurgy Profile Vocational Training Teacher / Uchytel I.B., Sushentseva  L.L. // Development trends in pedagogical and psychological sciences: the experience of countries of Eastern Europe and prospects of Ukraine: monograph / edited by authors. – 2nd ed. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2018. – 644 p., С. 509-527.

 

Зарубіжне стажування в університетах Чехії (Технічний університет м. Острава; університет ім. Менделя (м. Брно); Карлов університет (Прага). Сертифікат Sertificate №565 of Advanced Traning:total 150 hours, including 36 contact hours, 72 individual work hours and 42 hours for the scientific report. Тема: Формування педагогічної майстерності  майбутніх педагогів професійного навчання».

Сертифікат видано: Eastern European Center of the Fundamental Researchers; Mendel Universitsty in Brno the 3rd  of  June 2016.

 

Лазаренко Вікторія Іванівна

Доцент кафедри інженерної педагогіки

 Київський державний університет ім. Т.Г. Шевченка (Київський національний університет ім. Тараса Шевченка), 1985 р.,

«Психологія», психолог, викладач психологічних дисциплін

Кандидат соціологічних наук, 22.00.04. – спеціальні та галузеві соціології; доцент кафедри педагогіки та психології; 

Тема десерт.: «Наркоситуація в Україні та девіантна поведінка молоді».

 

 Методологія та методи науково-педагогічних досліджень

 (32 год.);

Психологія професійної праці та технологія кар’єри

(32 год.)

Навчальні посібники:

1.Лазаренко В.І. Психологія (Опорний конспект лекцій): Електронний навчальний посібник. 2-е видання / В.І. Лазаренко, В.П. Лазаренко, В.М. Продайко, М.В. Сурякова. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2015. – 95 с.

2. Лазаренко В.І. Посібник до вивчення дисципліни «Психологія спілкування» / В.І. Лазаренко. –  Д.: РВВ ДНУ, 2017. – 40 с.

3. Сурякова М.В., Лазаренко В.І. Соціальна психологія та соціально-психологічний тренінг: Навч. посібник: Частина 1 / М.В. Сурякова, В.І. Лазаренко. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 58 с.

4. Сурякова М.В., Лазаренко В.І. Соціальна психологія та соціально-психологічний тренінг: Навч. посібник. Частина 2 / М.В. Сурякова, В.І. Лазаренко. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 68 с.

Загалом 94 публікації.

Основні публікації:

1. Лазаренко В.І. Соціально-психологічна адаптація першокурсників (з досвіду роботи Психологічної служби ДНУ імені Олесі Гончара) / В.І. Лазаренко // Вигранюємо особистість, патріота... Штрихи до картин сучасного виховання молоді та портретів вихователів: статті та нариси / ідея та загальна редакція В.В. Іваненка; автори-упорядники В.В. Іваненко, Н.П. Олійник. – Д. : Ліра, 2016. – С. 45-50.

2. Лазаренко В.І. Самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу // Дніпропетровський університет. – № 10 (2935). – 22 листопада 2016.

3. Білополий В.В. Психолого-педагогічна підтримка професійного та життєвого самовизначення студентської молоді / В.В. Білополий, В.І. Лазаренко // Університет – центр формування духовності, патріотизму, інтелігентності: Збірник статей. – Д.: РВВ ДДАЕУ, 2017. – С. 56-67.    

4. Знанецька О.М., Лазаренко В.І. Особливості прагнення  до  самоактуалізації  жінок  зрілого віку  з числа внутрішньо переміщених осіб // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». –  Випуск 2. Т. 3. – Херсон, 2017. – С. 142-148.

5. Лазаренко В.І. Особливості комунікативної компетентності студентів у полікультурному середовищі / В.І. Лазаренко // Міждисциплінарні проблеми соціальної роботи: психологічні, соціологічні, правові аспекти: матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції (on-lane конференція) (20-21 лютого 2015 року, Київ) / за ред.. Ю.М. Швалба. – Житомир: вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. – С. 48-52.

6. Лазаренко В.І. Апробація Community Resiliency Model™ (CRM) в умовах вищого навчального закладу / В.І. Лазаренко, О.М. Хамініч // Матеріали міжрегіональної науково-практичної конференції «Болонський процес і динаміка адаптації українського студентства до культурно-ціннісних надбань Європейської цивілізації» (27 листопада 2015 р., м. Дніпропетровськ). – Дніпропетровськ: «Ліра». – С. 71-77.

7. Лазаренко В.І. Навчання студентів соціальній резільєнтності в умовах вищого навчального закладу / В.І. Лазаренко, О.М. Хамініч // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку» (26 листопада 2015 р., м. Дніпропетровськ). – Дніпропетровськ, 2015. – С. 76-78.

8. Khaminich Olena Mikolaivna Testing Community Resilience Model™ to work with students – internally displaced persons / Olena Mikolaivna Khaminich, Viktoria Ivanivna Lazarenko // Proceedings of the 11th Eropean Conference on Education and Applied Psychology (may 27, 2016). «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna.  2016. – p. 84-89.

9. Лазаренко В.І. Особливості життєвої перспективи внутрішньо переміщених осіб зрілого віку / В.І. Лазаренко // Interneshional Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: Conference Proceedings, June 28-30, 2016. Kielce: Holy Cross University. – p. 7-10. 

10. Лазаренко В.І. Соціально-психологічна адаптованість студентів з числа внутрішньо переміщених осіб / В.І. Лазаренко //  Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики. Матеріали всеукраїнської наукової конференції.  29-30 червня 2016 р., м. Дніпро. / Наук. ред. О.Ю. Висоцький. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 32-34. 

11. Лазаренко В.І. Психологічна підтримка самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку: Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції. 17-16 листопада 2016 р., м. Дніпро, ДОІППО. Частина I / Наук. ред. О.Є. Висоцька. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 98-100.  

12. Лазаренко В.І. Організаційно-діяльнісні ігри як технологія психологічної підтримки самовизначення студентів / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Соціалізація особистості: теорія та практика: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24 листопада 2016 р. – м. Дніпро: КВНЗ «ДОІППО», 2016. – С. 81-84.

13. Лазаренко В.І. Психологічна підтримка самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Психологічна освіта в Україні: традиції, сучасність та перспективи (до 50 річчя від початку фахової підготовки психологів у Київському національному університеті імені  Тараса Шевченко): матеріали Всеукраїнської наково-практичної конференції з міжнародною участю. 21-22 ківтня, 2017 р. м. Київ. – К., 2017. – С. 85-90.

14. Білополий В.В., Лазаренко В.І. З досвіду впровадження інтерактивних технологій у освітній процес ВНЗ // Управління в освіті: Збірник матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 квітня 2017 року, Львів / за науковою редакцією професора В. Ортинського. –  Львів: Інститут права та психології НУ «Львівська політехніка», 2017. – С. 39-41.

Керує науковою роботою студентів:

1. Лазаренко В.І. Психологічна допомога студентам-першокурсникам під час адаптації до умов навчання / В.І. Лазаренко, К.А. Луб’яна // Розвиток соціальних ініціатив студентської молоді:  Матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції,  4 квітня, 2013р., м. Дніпропетровськ / Під ред.. В.В. Ватагіної. Дніпропетровськ, ДМТ, 2013. – С. 36-39.  (стаття);

2. Лазаренко В.І. Комунікативна компетентність студентів у полікультурному середовищі / В.І. Лазаренко, А.О. Беліцька // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості» (Дніпропетровськ, 25 квітня 2015 р.) (тези).

3. Лазаренко В.І. Особливості психологічного благополуччя старшокласників на етапі закінчення навчання у школі /В.І. Лазаренко, К.В. Васькевич// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості» (Дніпропетровськ, 25 квітня 2015 р.) (тези). 

4. Лазаренко В.І. Теоретичні аспекти проблеми педагогічної підтримки професійного самовизначення студентів / В.І. Лазаренко, І.Ю. Пащенко // Актуальні проблеми педагогіки: зб. праць / ДНУ ім. Олеся Гончара, редкол.: В.А. Гладуш та ін. Д., 2015. – Вип. 2. – С. 61-69. (стаття).

5. Лазаренко В.І., Должикова Л.А. Комунікативні здібності майбутніх педагогів як чинник їх педагогічної майстерності / В.І. Лазаренко, Л.А. Должикова // Актуальні проблеми педагогіки: зб. праць / ДНУ ім. Олеся Гончара, редкол.: В.А. Гладуш та ін. Д., 2015. – Вип. 2. – С. 53-60. (стаття).

6. Шинкаренко О.О., Лазаренко В.І. Особистісний профіль старшокласників, професійно орієнтованих на військову службу // Актуальні наукові проблеми. Розгляд. Рішення. Практика: Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 26-27 травня 2017 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти», Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. У 2 частинах. – Київ: ГО «Інститут інноваційної освіти», 2017. – ч. 1. – С. 181-184. (тези)

Дніпропетровський  обласний психолого-медико-педагогічний центр,

13.05.-13.06. 2013р.,

Довідка про підсумки стажування (наказ № 289 від 15.05.2013р.).

 

Фоменко Ірина Анатоліївна

Старший викладач кафедри інженерної педагогіки

1.Дніпропет­ровський державний університет ім.

300-річчя возз'єднання України з Росією, 1974 р., спеціальність "біофізик";

 

2. Дніпропет­ровський державний університет ім. Олеся Гончара, 2004 р., диплом спеціаліста, спеціальність "Психологія",  кваліфікація  "психолог-практик";

 

3.Дніпропет­ровський державний університет ім. Олеся Гончара, 2009 р., диплом магістра з педагогіки вищої школи1.

                  -

Викладає тільки на першому (бакалаврському ) рівні наступні дисципліни:

1. Психологія особистості і розвитку людини – (24 год.);

2. Загальна психологія – (45 год.);

3. Педагогічна психологія – (32 год.);

4. Основи науково-педагогічних досліджень – (24 год.)

5. Валеологія – (18 год.).

 

Основні публікації:

1. Лазаренко В. І., Фоменко І. А. Організаційні та психолого-педагогічні умови збереження психологічного здоров'я науково-педагогічних працівників ВНЗ // Створення психологічних передумов для збереження здоров'я молоді в процесі навчання: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції, м. Дніпропетровськ, 20-21 жовтня 2011 року. – Дніпропетровськ: Видавництво "Інновація", 2011. – С. 161-164.

 

2. Палагута В. І., Фоменко І. А. Роль студентського дискусійного клубу у професіоналізації майбутніх фахівців // Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 7-8 жовтня 2012 р., Дніпропетровськ. Частина I. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: "Свідлер А. Л.", 2012. – С. 6-9.

 

3. Гришин О. М., Куриленко Т. В., Фоменко І. А. Шляхи формування професійної спрямованості майбутніх інженерів // Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 7-8 жовтня 2012 р., Дніпропетровськ.           Частина I. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: "Свідлер А. Л.", 2012. – С. 49-52.

 

4. Ганжа М. О., Гришин О. М., Романова Н. С., Фоменко І. А. Застосування знаково-контекстного навчання при підготовці майбутніх інженерів-металургів до професійної діяльності // Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук. Матеріали II Всеукраїнської наукової конференції. 29-30 листопада 2013 р., Дніпропетровськ. Частина III. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: Роял Принт,  2013. – С. 19-23.

 

5. Великонська Н. М., Величко В. В., Романова Н. С., Фоменко І. А. Застосування технології навчання у співробітництві при вивченні студентами дисципліни "Фізична хімія" // Випереджуюча освіта для сталого розвитку у системі інноваційної освітньої діяльності. Матеріали  Всеукраїнської наукової конференції. 28 квітня 2015 р. – Дніпропетровськ,  2015. – С. 39-42.

 

6. Надточій А. А., Плінокос О. В., Романова Н. С., Фоменко І. А. Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у процесі навчання студентів напряму підготовки "Металургія" // Випереджуюча освіта для сталого розвитку у системі інноваційної освітньої діяльності. Матеріали  Всеукраїнської наукової конференції. 28 квітня 2015 р. – Дніпропетровськ,  2015. – С. 42-46.

 

7. Гришин О. М., Михайлова Г. О., Романова Н. С., Фоменко І. А. Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-металургів // Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. 25 квітня 2015 р. – С. 165-169.

 

8. Ванєєва Ю. А., Ісаєва Л. Є., Романова Н. С., Фоменко І. А. Застосування ігрових технологій у процесі розвитку пізнавального інтересу студентів // Україна в гуманітарних і соціокультурних вимірах. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 29-30 квітня 2016 р, м. Дніпропетровськ. Частина I. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: Роял Принт, 2016. – С. 275-278.

 

9. Гришин О. М., Пизаров Д. С., Романова Н. С., Фоменко І. А. Формування готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності // Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації. Матеріали II Всеукраїнської наукової конференції. 28-29 жовтня 2016 р., м. Дніпро. Частина I. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 146-149.

 

 

ДВНЗ  «Національний гірничий  університет», кафедра філософії та педагогіки

 стажування  24.04.14– 21.05.14

Наказ № 684-л від 22.04.2014 р.,

Реєстраційний
 № 1/23-29,

Довідка про підсумки стажування від 21.05.14

Шипко Майя Василівна

Викладач кафедри інженерної педагогік

Кіровоградський

державнийпедагогічний університет

імені Володимира Винниченка, 2010р, керівник навчального закладу

                -

Не викладає на другому (магістерському) рівні.

Викладає дисципліну:

1.  Психологія особистості і розвитку людини

Загальна кількість публікацій за темою дисертаційної роботи станом на березень 2018 року складає 9 (в тому числі поданих до друку): з них 4 статті у спеціалізованих фахових виданнях України, тез доповідей – 5:

а) статті у спеціалізованих фахових (в томучислі наукометричних) виданнях:

Статті  у фахових виданнях:

1. Шипко М.В. Етична свідомість особистості: структура та специфіка функціонування / М.В. Шипко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки:Зб. наукових праць. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – №3 (48). – С.48-55.

2. Шипко М.В. Психологічні чинники розвитку етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Науковий вісник Херсонського державного університету. – Серія «Психологічні науки». − Херсон: Херсон. держ. ун-т., − №2, 2016 – С.92−97.

3. Шипко М.В. Особливості розвитку етичної свідомості у студентському віці / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Запорізького національного університету та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М. Г. Ткалич. – Запоріжжя : ЗНУ, 2016. –  №  2 (10) − С. 152−158.

4. Шипко М.В. Модель розвитку етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Запорізького національного університету та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М. Г. Ткалич. – Запоріжжя : ЗНУ, 2016. –  № 1 (11) − С. 101−106.

б) матеріали конференцій:

1. Шипко М.В. Совість як психологічний чинник розвитку етичної свідомості особистості студентського віку / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. – Вип. 32. − Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2016. – С.239−241.

2. Шипко М.В. Етична свідомість особистості: специфіка структурної організації / М.В. Шипко // Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2016»: у 5 т. / Запорізький національний університет. − Запоріжжя: ЗНУ, 2016. – Т.4.

С. 312-315.

3. Шипко М.В. Дослідження специфіки розвитку етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «ПСИХОЛОГІЯ СВІДОМОСТІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» (21 березня 2017 р.). / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. − Переяслав-Хмельницький.

4. Шипко М.В. Семантичні характеристики етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2017»: у 5 т. / Запорізький національний університет. − Запоріжжя: ЗНУ, 2017.

Захист дисертації з психології планується у 2019 році

Тема: «Психологічні чинники розвитку етичної свідомості студентської молоді»

                 

 

 

 

 

 

 

Показники активності науково-педагогічних працівників, які забезпечують навчальний процес зі спеціальності 

  015 - Професійна освіта (металургія)

 

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові викладача

Характеристика показника активності

   Примітки

   

      1.

 

 

       Лучанінова

    Ольга Петрівна

 

До пункту 2. 

  1. Духовно-культурна домінанта української виховної парадигми у 1 чв. ХХІ століття. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 3 (66). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ   ім. В. Даля, 2015. 304 c. С. 110 – 121.
  2. Духовно-культурна спрямованість виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 6 (75). – Сєвєродонецьк:  вид-во СНУ ім. В. Даля, 2016. 316 с. С. 127 – 135.
  3. Функціонування оновленої виховної системи сучасного вищого технічного навчального закладу: теорія і практика. Молодь і ринок № 2 (145) лютий 2017. 199 с. С. 96 – 99.
  4. Інтернет-мережі як віртуальна складова виховного простору ВНТЗ і засіб виховання студентів. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: зб. наук. пр. – Вип. 4 (73). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ                ім. В. Даля, 2016. 272 с. С. 102 – 111.
  5. Кількісний аналіз ефективності функціонування оновленої виховної системи технічного ВНЗ. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-ChifM.A. Zhurba – March #  02, 2017. 258 с. С. 133 – 136.
  6. Концепція виховної системи вищого технічного навчального закладу: сутнісні характеристики її компонентів системи / – «SienceRise». Педагогічна освіта – № 3/5 (20), 2016. 78 с. С. 63 – 68.
  7. Критерії функціонування виховної системи вищого технічного навчального закладу та її складових частин. Духовність особистості: методологія, теорія та практика: збірник наукових праць. – Вип. 1 (70). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ  ім. В. Даля, 2016. 223 с. С. 86 – 99.

До пункту 3.  Лучанінова О.П. Виховання майбутнього фахівця у вищому технічному навчальному закладі: теорія і практика: монографія. – Дніпро, Пороги, 2017. 404 с.

Лучанінова О.П. Зміна виховної парадигми вищої освіти та професіоналізм викладача як умови якості підготовки фахівців. Управління якістю освіти: досвід та інновації: колективна монографія. – Дніпропетровськ: ІМА-прес, 2014. 462 с. С. 261 – 289.

Лучанінова О.П. Педагогічні технології у вищій школі: Навч. посібник. – Дніпропетровськ: ЛІРА, 2013. 224 с. (Гриф МОН)

Лучанінова О.П. Особливості виховання професіонала і особистості у вищому технічному навчальному закладі. Мистецтво виховання людини: колективна монографія. – К.: Педагогічна думка, 2017. 303 с. С. 155-184.

До пункту 9. Керівицтво  студентом,  який  зайняв  призове  місце  на  ІІ  етапі  Всеукраїнського  конкурсу студентських наукових робіт ( Мілова Катерина,

ІІ місце (Харків, 2018; II етап Всеукр. конкурсу студент. наукових робіт); Купрій Аліна, диплом ІІІ ступеню (олімпіада з педагогіки, Кременчук, 2016); диплом І ступеню команді (олімпіада з педагогіки, Кременчук, 2015)

До пункту 10. Заступник декана гуманітарного  ф-ту; заступник Голови Ради з виховної роботи; голова секції з патріотичного виховання та студентського життя Ради із забезпечення якості освітньої                                                    діяльності і підготовки фахівців

До пункту 13. Педагогічні технології у вищій школі (посібник). Методика виховної роботи в ПТНЗ (конспект лекцій). Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни «Методика викладання у вищій школі» для студентів спеціальності 015.12 – Професійна освіта (металургія) (магістерський рівень) Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни «Педагогіка вищої школи» для студентів спеціальності 015.12 – Професійна освіта (металургія) (магістерський рівень) Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни «Педагогічні технології у вищій школі» для студентів спеціальності 015.12 – Професійна освіта (металургія) (магістерський рівень)

До пункту 14.  Мілова Катерина, ІІ місце (Харків, 2018; II етап Всеукр. конкурсу студент. наукових робіт);

Купрій Аліна, диплом ІІІ ступеню (олімпіада з педагогіки, Кременчук, 2016);

диплом І ступеню команді (олімпіада з педагогіки, Кременчук, 2015)

Каленчук Марія (2017) – І місце  на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади  з педагогіки

До пункту 15.

1. Лучанінова О.П. Духовна культура як спосіб функціонування цінностей студентів у структурі виховної системи технічного ВНЗ // Матеріали ХУІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015 р. 159 с. С. 65 – 68.

2. Лучанінова О.П. Діагностика рівня вихованості студентів технічного ВНЗ в умовах виховної системи закладу. ХXХV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії». Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017 р. 228 с. С. 90 – 93.

3.  Лучанінова О.П Критерії якості та результативності виховної системи ВТНЗ // Матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2016 р.  180 с. С. 60 – 62.

4. Лучанінова О.П. Інноваційна освітня діяльність в системі ПТО: застосування інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі. Проблеми підготовки педагогів для професійної освіти: теорія і практика: матеріали Всеукр. науково-практичної конференції (Львів, 25 листопада 2016 року) – Львів: ПП «Ощипок М.М.», 2016 р.  259 с. С. 157 – 160.

5. Лучанінова О.П. Виховний простір ВНЗ як умова функціонування виховної системи та фактор соціалізації студентів // Матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015 р. 312 с. С. 187–189.

До пункту 17

Досвід практичної роботи за спеціальністю 37 років

 

     2.

Палагута Вадим Іванович

До пункту 2.

Основні статті у фахових виданнях за останні три роки:

1. «Проблема формирования коллективной идентичности в   дискурсивных пространствах»  Культурологічний вісник:  Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя: «Просвіта», №35, 2015.- С.80-87.

2. «Самоидентификация как форма социализации современного субъекта». Культурологічний вісник:  Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини - Запоріжжя: «Просвіта»,№ 36. 2016, стор.75-84.

3. «Самоидентификация субъекта в контексте дискурсивных практик как основы властных отношений» Вісник Дніпропетровського університету імені Олеся Гончара« «Філософія і політологія в контексті сучасної культури» №1.2016, стор.151-163.

4. «Условия конструирования коллективных

идентичностей в дискурсивных практиках субъектов» 

Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя:«Просвіта», – №37(1).2017,стор.85-93.

5. «Историческая  память как фактор формирования коллективных идентичностей в современном обществе».  Вісник Дніпропетровського університету імені Олеся Гончара «Філософія і політологія в контексті сучасної культури» №2. 2017, - стор.56-63.

6. «Разорванная идентичность или кто - мы?» Культурологічний вісник: Науково - теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. - Запоріжжя: «Просвіта»,  – №37(2). 2017, стор.107-115.

До пункту 3. «Самоидентификация социального субъекта в дискурсивных пространствах» / В.И. Палагута. – Днепропетровск: Инновация, 2010. – 440 с.

До пункту 7. Член науково - методичної комісії №1

із загальної та професійної освіти Науково - методичної ради МОН України - підкомісія «Професійна освіта (інженерія)

До пункту 8. Наукове керівництво дисертаційного дослідження аспірантки Білоус В. Тема дисертаційного дослідження - «Сучасний стан (трансформація) потреб особистості:соціально-філософський аналіз»

До пункту 10. Був завідувачем кафедри інженерної педагогіки впродовж 14 років- з 2004 до 2017 року, в.о. завідувача кафедри філософії ЦГО НАН України з 2012 по теперішній час.  

До пункту 11.

1. Член спеціалізованої вченої ради Д 08.051.11 при Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара,

2. Член спеціалізованої вченої ради Д 17.051.05 при Запорізькому національному університеті.

Був офіційним опонентом 22 кандидатських та 9 докторських дисертацій

До пункту 13.

1. Конфлікти у трудових колективах. Конспект лекцій - Дніпропетровськ: НМетАУ, 2015. – 72 с.

2. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни  «Педагогіка та психологія вищої школи»  для студентів спеціальності 8.04010601- екологія та охорона навколишнього середовища (ЕО)  / Укл.:  В.І. Палагута  – Дніпропетровськ: НМетАУ, 2015. – 16 с.

3. В.І. Палагута, І.А.Фоменко Психологія особистості та розвитку людини: конспект лекцій  Частина I. – Дніпро:НМетАУ, 2017. – 62 с.

До пункту 14. І місце -  у 2017 року магістр Вікторія Брильова (Білоус) (ПР012М) стала переможцем у номінації «Соціальні проекти (реалізовані чи спроектовані)» у V Всеукраїнському дистанційному конкурсі студентських робіт із соціальної педагогіки/ соціальної роботи (м. Житомир, ЖДУ імені Івана Франка.)

До пункту 15.

 1.«Проблема идеологической основы процесса субъективации»  Тезисы доклада на Международной научно – практической конференции  «Общественные науки: вызовы и настоящее»// Причерноморский центр исследований проблем общества.  г. Одесса, 10-11 июня 2016, стр.52-55.

 2.«Проблема идентичности в контексте трансформации дискурсивных практик власти». Тези доповіді на Міжнародній науковій конференції 15-16 квітня 2016 року //Глобальні проблеми сучасності у контексті історико-філософського знання», Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», ДНУ імені Олеся Гончара.  Одеса – Дніпропетровськ, 2016, стор. 6-9.

 3.«Социализация как самоидентификация в свете изучения современной полисубъектности человека». Тези доповіді на ІІІ Всеукраїнській науковій конференції  13 травня 2016 р. «Освіта та соціалізація особистості» присвячена 200-річчю Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського // Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».  Одеса – Дніпропетровськ, 2016, - Збірник матеріалів конференції, стор. 18-27.

4.«Историческая память как важнейшее условие формирования коллективной идентичности (без прошлого нет будущего). Тези доповіді на Всеукраїнській науковій конференції «Освітні стратегії розвитку духовної та світоглядної культури особистості громадянського суспільства» // Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».  - Одеса – Дніпро, 20 квітня 2017 року. - Збірник матеріалів конференції, Частина 1, стор.10-14.

5. «Проблемно- ориентированное обучение как современный вариант сократической модели обучения» Тези доповіді на Всеукраїнській науково - практичній конференції «Історико - філософські засади дидактики» 16 листопада 2017 року. // Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ. – Дніпро, 2018, - 127 с., - С. 66-73.

6. «Проблемы гражданской идентичности в современном украинском обществе» Тези доповіді на Всеукраїнській науково - практичній конференції «Проблеми формування громадського суспільства в Україні» 12 квітня 2018 року. // Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ. – Дніпро, 2018. - 326 с, - С.222-230.

До пункту 16.

Член Українського філософського фонду, член Української спілки психотерапевтів (УСП) 

До пункту 17.

Досвід практичної роботи за спеціальністю 14 років

 

    3.

    Учитель Інна Борисівна

До пункту 1.

Учитель І.Б. Технологія поетапного формування  педагогічної майстерності майбутніх педагогів професійного навчання металургійного профілю / І.Б. Учитель, Л.Л. Сушенцева // Virtus: Scientific Journal  –  September #26, 2018; СPM «ASF» (Канада, Монреаль) 14 с. (прийнято до публікації) (Свідоцтво про державну реєстрацію КВ № 21060-10860 Р.  ISSN 2410-4388. Журнал внесено до міжнародних наукометричних баз даних: Scientific Indexing Services (USA); Citefactor (USA); International Innovative Journal Impact Factor)

До пункту 2. 1.Учитель І.Б. Формування фасилітаційної компетентності майбутнього педагога професійного навчання / Інна Учитель // Обрії: науково-педагогічний журнал. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 №2 (41), - С.  73-75. 2. Учитель І.Б. Розвиток гуманістичної спрямованості майбутнього педагога професійного навчання. Наукові записки. – Випуск 9. – Серія: Проблеми методики технологічної і технологічної  освіти. Частина 3. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Вінниченка, 2016. – 236 с., С. 70-73. 3. Учитель І.Б. Формування умінь майбутніх педагогів професійного навчання працювати в команді як педагогічна проблема / Інна Борисівна Учитель // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - Вип. 37-1, Том VI (74): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2017– 598 с.(С. 301-309).

До пункту 3.

Uchytel I.B., Sushentseva L.L. Competence-oriented Approach in Structuring of Pedagogical Skill of Metallurgy Profile Vocational Training Teacher / Uchytel I.B., Sushentseva  L.L. // Development trends in pedagogical and psychological sciences: the experience of countries of Eastern Europe and prospects of Ukraine: monograph / edited by authors. – 2nd ed. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2018. – С. 509-527.

До пункту 10. Заступник завідувача кафедрою з наукової роботи студентів.

До пункту 13.

Учитель І. Б. Формування педагогічної майстерності майбутніх педагогів професійного навчання металургійного профілю: методичні рекомендації / І. Б. Учитель. – Кривий Ріг : Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, 2013. – 88 с.

2.Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни «Основи педагогічної майстерності» для студентів спеціальності 015.12 – Професійна освіта (металургія) (бакалаврський рівень) / Укл. І.Б. Учитель. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 32 с.

До пункту 14.

Керівництво студентом, який зайняв призове місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади

-з педагогіки:  2016-17 н.р. – Кокоцька А. (2 місце); 2017-18 н.р.: Атрошенко В. (2 місце), Латоша К. (3 місце).

- з психології (2016-17 н.р.) – Бродна Ю.

Робота у складі журі ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки (2016-1917 рр., м. Львів).

До пункту 16.

«Науково-дослідницька лабораторія «Академічна культура дослідника в культурно-освітньому просторі».

«Наукова робота Бурштинського Енергетичного коледжу ІФНТУНГ».

До пункту 17.

Досвід роботи за спеціальністю 14 років (2005-2018 н.р.).

 

     4.

Лазаренко Вікторія Іванівна

До пункту 2.

Загалом 94 публікації.

Основні публікації:

1. Лазаренко В.І. Соціально-психологічна адаптація першокурсників (з досвіду роботи Психологічної служби ДНУ імені Олесі Гончара) / В.І. Лазаренко // Вигранюємо особистість, патріота... Штрихи до картин сучасного виховання молоді та портретів вихователів: статті та нариси / ідея та загальна редакція В.В. Іваненка; автори-упорядники В.В. Іваненко, Н.П. Олійник. – Д. : Ліра, 2016. – С. 45-50.

2. Лазаренко В.І. Самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу // Дніпропетровський університет. – № 10 (2935). – 22 листопада 2016.

3. Білополий В.В. Психолого-педагогічна підтримка професійного та життєвого самовизначення студентської молоді / В.В. Білополий, В.І. Лазаренко // Університет – центр формування духовності, патріотизму, інтелігентності: Збірник статей. – Д.: РВВ ДДАЕУ, 2017. – С. 56-67.    

4. Знанецька О.М., Лазаренко В.І. Особливості прагнення  до  самоактуалізації  жінок  зрілого віку  з числа внутрішньо переміщених осіб // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». –  Випуск 2. Т. 3. – Херсон, 2017. – С. 142-148.

5. Лазаренко В.І. Особливості комунікативної компетентності студентів у полікультурному середовищі / В.І. Лазаренко // Міждисциплінарні проблеми соціальної роботи: психологічні, соціологічні, правові аспекти: матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції (on-lane конференція) (20-21 лютого 2015 року, Київ) / за ред.. Ю.М. Швалба. – Житомир: вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. – С. 48-52.

6. Лазаренко В.І. Апробація Community Resiliency Model™ (CRM) в умовах вищого навчального закладу / В.І. Лазаренко, О.М. Хамініч // Матеріали міжрегіональної науково-практичної конференції «Болонський процес і динаміка адаптації українського студентства до культурно-ціннісних надбань Європейської цивілізації» (27 листопада 2015 р., м. Дніпропетровськ). – Дніпропетровськ: «Ліра». – С. 71-77.

7. Лазаренко В.І. Навчання студентів соціальній резільєнтності в умовах вищого навчального закладу / В.І. Лазаренко, О.М. Хамініч // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку» (26 листопада 2015 р., м. Дніпропетровськ). – Дніпропетровськ, 2015. – С. 76-78.

8. Khaminich Olena Mikolaivna Testing Community Resilience Model™ to work with students – internally displaced persons / Olena Mikolaivna Khaminich, Viktoria Ivanivna Lazarenko // Proceedings of the 11th Eropean Conference on Education and Applied Psychology (may 27, 2016). «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna.  2016. – p. 84-89.

9. Лазаренко В.І. Особливості життєвої перспективи внутрішньо переміщених осіб зрілого віку / В.І. Лазаренко // Interneshional Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: Conference Proceedings, June 28-30, 2016. Kielce: Holy Cross University. – p. 7-10. 

10. Лазаренко В.І. Соціально-психологічна адаптованість студентів з числа внутрішньо переміщених осіб / В.І. Лазаренко //  Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики. Матеріали всеукраїнської наукової конференції.  29-30 червня 2016 р., м. Дніпро. / Наук. ред. О.Ю. Висоцький. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 32-34. 

11. Лазаренко В.І. Психологічна підтримка самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку: Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції. 17-16 листопада 2016 р., м. Дніпро, ДОІППО. Частина I / Наук. ред. О.Є. Висоцька. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 98-100.  

12. Лазаренко В.І. Організаційно-діяльнісні ігри як технологія психологічної підтримки самовизначення студентів / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Соціалізація особистості: теорія та практика: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24 листопада 2016 р. – м. Дніпро: КВНЗ «ДОІППО», 2016. – С. 81-84.

13. Лазаренко В.І. Психологічна підтримка самовизначення студентської молоді у мінливих умовах сучасного світу / В.І. Лазаренко, Р.Ю. Бабич // Психологічна освіта в Україні: традиції, сучасність та перспективи (до 50 річчя від початку фахової підготовки психологів у Київському національному університеті імені  Тараса Шевченко): матеріали Всеукраїнської наково-практичної конференції з міжнародною участю. 21-22 ківтня, 2017 р. м. Київ. – К., 2017. – С. 85-90.

14. Білополий В.В., Лазаренко В.І. З досвіду впровадження інтерактивних технологій у освітній процес ВНЗ // Управління в освіті: Збірник матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 квітня 2017 року, Львів / за науковою редакцією професора В. Ортинського. –  Львів: Інститут права та психології НУ «Львівська політехніка», 2017. – С. 39-41.

До пункту 3.

Навчальні посібники:

1.Лазаренко В.І. Психологія (Опорний конспект лекцій): Електронний навчальний посібник. 2-е видання / В.І. Лазаренко, В.П. Лазаренко, В.М. Продайко, М.В. Сурякова. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2015. – 95 с.

2. Лазаренко В.І. Посібник до вивчення дисципліни «Психологія спілкування» / В.І. Лазаренко. –  Д.: РВВ ДНУ, 2017. – 40 с.

3. Сурякова М.В., Лазаренко В.І. Соціальна психологія та соціально-психологічний тренінг: Навч. посібник: Частина 1 / М.В. Сурякова, В.І. Лазаренко. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 58 с.

4. Сурякова М.В., Лазаренко В.І. Соціальна психологія та соціально-психологічний тренінг: Навч. посібник. Частина 2 / М.В. Сурякова, В.І. Лазаренко. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 68 с.

До пункту 14.

Керує науковою роботою студентів:

1. Лазаренко В.І. Психологічна допомога студентам-першокурсникам під час адаптації до умов навчання / В.І. Лазаренко, К.А. Луб’яна // Розвиток соціальних ініціатив студентської молоді:  Матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції,  4 квітня, 2013р., м. Дніпропетровськ / Під ред.. В.В. Ватагіної. Дніпропетровськ, ДМТ, 2013. – С. 36-39.  (стаття);

2. Лазаренко В.І. Комунікативна компетентність студентів у полікультурному середовищі / В.І. Лазаренко, А.О. Беліцька // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості» (Дніпропетровськ, 25 квітня 2015 р.) (тези).

3. Лазаренко В.І. Особливості психологічного благополуччя старшокласників на етапі закінчення навчання у школі /В.І. Лазаренко, К.В. Васькевич// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості» (Дніпропетровськ, 25 квітня 2015 р.) (тези). 

4. Лазаренко В.І. Теоретичні аспекти проблеми педагогічної підтримки професійного самовизначення студентів / В.І. Лазаренко, І.Ю. Пащенко // Актуальні проблеми педагогіки: зб. праць / ДНУ ім. Олеся Гончара, редкол.: В.А. Гладуш та ін. Д., 2015. – Вип. 2. – С. 61-69. (стаття).

5. Лазаренко В.І., Должикова Л.А. Комунікативні здібності майбутніх педагогів як чинник їх педагогічної майстерності / В.І. Лазаренко, Л.А. Должикова // Актуальні проблеми педагогіки: зб. праць / ДНУ ім. Олеся Гончара, редкол.: В.А. Гладуш та ін. Д., 2015. – Вип. 2. – С. 53-60. (стаття).

6. Шинкаренко О.О., Лазаренко В.І. Особистісний профіль старшокласників, професійно орієнтованих на військову службу // Актуальні наукові проблеми. Розгляд. Рішення. Практика: Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 26-27 травня 2017 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти», Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. У 2 частинах. – Київ: ГО «Інститут інноваційної освіти», 2017. – ч. 1. – С. 181-184. (тези)

До пункту 15. Загальна кількість - 11  найменувань

До пункту 17.

Досвід роботи за спеціальністю 24 роки (1994-2018 н.р.).

 

   5.

Фоменко Ірина Анатоліївна

До пункту 3.

Навчальні посібники:

1. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни "Валеологія" для студентів напряму 6.010104 – професійна освіта / Укл. І. А. Фоменко. – Дніпропетровськ: НМетАУ, 2014. – 23 с.

2. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни "Теорія та історія педагогіки" для студентів напряму 6.010104 – професійна освіта / Укл. І. А. Фоменко. – Дніпропетровськ: НМетАУ, 2014. – 41 с.

3. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни "Етика і психологія ділового спілкування" для студентів напряму 6.020105 – документознавство та інформаційна діяльність / Укл. І. А. Фоменко. – Дніпропетровськ: НМетАУ, 2014. – 26 с.

4. Наскрізна програма педагогічної практики студентів кваліфікаційного напряму 6.010104 – професійна освіта. Металургія / Укл. О. П. Лучанінова, І. А. Фоменко. – Дніпропетровськ, НМетАУ, 2015. – 16 с.

5. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни "Психологічні основи технічної творчості" для студентів напряму 015 – Професійна освіта (металургія) / Укл. І. А. Фоменко. – Дніпро: НМетАУ, 2016. – 25 с.

6. Палагута В.І. Психологія особистості та розвитку людини: конспект лекцій. Частина I. / В.І. Палагута, І.А.Фоменко. – Дніпро: НМетАУ, 2017. – 62 с.

7. Робоча програма педагогічної практики студентів спеціальності 015.12 – Професійна освіта (металургія) (бакалаврський рівень) / Укл. О. П. Лучанінова, І. А. Фоменко. – Дніпро, НМетАУ, 2018. – 22 с.

До пункту 10. Заступник зав. кафедрою інженерної педагогіки НМетАУ з профорієнтаційної та виховної роботи та відповідальний за проходження практики студентами спеціальності 015 – Професійна освіта (металургія); куратор груп ПР 01-13 М та
ПР 01-14 М; керівник роботи психолого-педагогічного клубу НМетАУ „Перспектива”; відповідальний за профорієнтаційну роботу в Дніпровському індустріально-педагогічному технікумі.

До пункту 14.

Здійснила  підготовку студента гуманітарного факультету НМетАУ гр. ПР 01-13 Тайнолюба Богдана Миколайовича до участі у конкурсі "Україна. Завтра.UA". Тема наукової роботи: "Етика вченого та етичні принципи наукового дослідження". Студент Б. Тайнолюб дійшов до третього етапу конкурсу і став одним із переможців у травні 2017 р.

До пункту 15.

Тези, доповіді на Всеукраїнських наукових конференціях

1. Ганжа М. О., Гришин О. М., Романова Н.С., Фоменко І. А. Застосування знаково-контекстного навчання при підготовці майбутніх інженерів-металургів до професійної діяльності // Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук. Матеріали II Всеукраїнської наукової конференції. 29-30 листопада 2013 р., Дніпропетровськ. Частина III. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: Роял Принт,  2013. – С.  19-23. –

2. Великонська Н. М., Величко В. В., Романова Н. С., Фоменко І. А. Застосування технології навчання у співробітництві при вивченні студентами дисципліни "Фізична хімія" // Випереджуюча освіта для сталого розвитку у системі інноваційної освітньої діяльності. Матеріали  Всеукраїнської наукової конференції. 28 квітня 2015 р.. – Дніпропетровськ,  2015. – С. 39-42.

3. Надточій А. А., Плінокос О. В., Романова Н. С., Фоменко І. А. Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у процесі навчання студентів напряму підготовки "Металургія" // Випереджуюча освіта для сталого розвитку у системі інноваційної освітньої діяльності. Матеріали  Всеукраїнської наукової конференції. 28 квітня 2015 р.. – Дніпропетровськ,  2015. – С. 42-46.

4. Гришин О. М., Михайлова Г. О., Романова Н. С., Фоменко І. А. Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-металургів // Провідна роль освітнього досвіду в становленні особистості. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. 25 квітня 2015 р. – С. 165-169.

5. Ванєєва Ю. А., Ісаєва Л. Є., Романова Н. С., Фоменко І. А. Застосування ігрових технологій у процесі розвитку пізнавального інтересу студентів // Україна в гуманітарних і соціокультурних вимірах. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. 29-30 квітня 2016 р, м. Дніпропетровськ. Частина I. / Наук. ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ: Роял Принт, 2016. – С. 275-278 –

 6. Гришин О. М., Пизаров Д. С., Романова Н. С., Фоменко І. А. Формування готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності // Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації. Матеріали II Всеукраїнської наукової конференції. 28-29 жовтня 2016 р., м. Дніпро. Частина I. / Наук ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпро: Роял Принт, 2016. – С. 146-149.

7.  Гришин О. М., Романова Н. С., Сердюк В.В., Фоменко І. А. Формування професійних умінь майбутніх інженерів  засобами активних методів навчання // Україна в гуманітарних і соціокультурних вимірах. Матеріали II Всеукраїнської наукової конференції. 24-25 березняня 2017 р., м. Дніпро. Частина II. / Наук ред. О. Ю. Висоцький. – Дніпро: СПД „Охотнік, 2017. – С. 70749.

До пункту 17.

Досвід практичної роботи за спеціальністю  18 років.

 

6.

Шипко Майя Василівна

До пункту 2.

1. Шипко М.В. Психологічні чинники розвитку етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Науковий вісник Херсонського державного університету. – Серія «Психологічні науки». − Херсон: Херсон. держ. ун-т., − №2, 2016 – С.92−97.

2. Шипко М.В. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЕТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ / М.В. Шипко // Психологічний часопис / Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної Академії педагогічних наук України. – Подано друку

3. Шипко М.В. Експериментальне вивчення психологічних чинників розвитку етичної свідомості студентської молоді/ М.В. Шипко // ScienceandEducation a NewDimension. − PedagogyandPsychology, - № 6 (65), І. 155, 2018. − р. 72-76.

До пункту 3.

1. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни: «Етико-психологічні аспекти діяльності викладача» для студентів заочної форми навчання / М.В. Шипко. – Дніпро: НМетАУ, 2019. – 13 с.

2. Психологія особистості та розвитку людини: конспект лекцій. Частина 1/В.І. Палагута, М.В. Шипко. – Дніпро: НМетАУ, 2015. – 58с.

3. Етико-психологічні аспекти діяльності викладача: конспект лекцій./М.В. Шипко – Дніпро: НМетАУ, 2019. – 53 с.

До пункту 10.

Посади які обіймає:

Куратор академічної групи ПР01-16;

відповідальна за профорієнтаційну роботу сш № 132 м. Дніпра.

До пункту 15.

1.         Шипко М.В. Етична свідомість особистості: структура та специфіка функціонування / М.В. Шипко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – №3 (48). – С.48-55.

2.         Шипко М.В. Особливості розвитку етичної свідомості у студентському віці / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Запорізького національного університету та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М. Г. Ткалич. – Запоріжжя : ЗНУ, 2016. –  №  2 (10) − С. 152−158.

3.         Шипко М.В. Модель розвитку етичної свідомості студентської молоді / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Запорізького національного університету та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М. Г. Ткалич. – Запоріжжя : ЗНУ, 2017. –  № 1 (11) − С. 101−106.

4.         Шипко М.В. РЕЗУЛЬТАТИ АПРОБАЦІЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЕТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ / М.В. Шипко // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Запорізького національного університету та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М. Г. Ткалич. – Запоріжжя : ЗНУ, 2019 – Подано друку

До пункту 17.

Досвід практичної роботи за спеціальністю  5 років.

 



Вгору: Акредитація інженерної педагогіки