Теми магістерських робіт за спеціальністю 015.12 – Професійна освіта (металургія)
| Теми магістерських робіт за спеціальністю 015.12 – Професійна освіта (металургія) | 
| 2019 рік | 
| Формування здатності студентів працювати в команді (на прикладі дисципліни «Методи досліджень металургійних процесів»). | 
| Педагогічні умови формування понятійно-технологічних знань студентів засобами інтерактивних методів навчання (дисципліна «Системи технологій промисловості») | 
| Формування умінь самостійної роботи засобами веб-квесту (на прикладі дисципліни «Експериментальні дослідження технологічних процесів»). | 
| Розвиток пізнавальної активності студентів у процесі вивчення дисципліни «Моделювання та оптимізація технологічних процесів за фахом» | 
| Формування фахових знань студентів засобами професійно-педагогічної комунікації (дисципліна «Альтернативні процеси виробництва чорних металів») | 
| Педагогічні умови розвитку фахових умінь студентів засобами методів ситуативного навчання (дисципліна «Теорія металургійних процесів») | 
| Формування професійних умінь студентів засобами активних методів навчання (дисципліна «Технологія процесів одержання металів та сплавів») | 
| Організаційно-педагогічні умови фахової підготовки студентів засобами неімітаційних методів навчання (дисципліна «Основи металургії») | 
| Педагогічні умови формування професійно-особистісних якостей у студентів як компоненту професіоналізму (дисципліна «Теорія розливання та кристалізації сталі») | 
| Педагогічні умови формування дослідницьких умінь студентів (дисципліна «Організація та проведення наукових досліджень за фахом») | 
| 2020 рік | 
| Організаційно-педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності студентів засобами групової роботи (дисципліна «Технологія процесів за фахом») | 
| Формування професійних умінь засобами інтерактивних технологій (на прикладі дисципліни «Обладнання металургійних цехів» ) | 
| Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-металургів засобами проблемного навчання (дисципліна «Теорія металургійних процесів») | 
| Формування умінь самостійної пізнавальної діяльності у майбутніх інженерів-металургів засобами інформаційних технологій (дисципліна «Методи фізико-хімічних досліджень взаємодії в металургійних системах») | 
| Організаційно-педагогічні умови формування знань та умінь студентів засобами інноваційної лекції (дисципліна «Основи металургії (Розділ «Металургія сталі») | 
| Розвиток умінь самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-металургів на засадах індивідуального підходу (дисципліна «Системи технологій промисловості») | 
| Формування професійних умінь майбутніх інженерів-металургів засобами особистісно орієнтованого навчання (дисципліна «Теорія розливання та кристалізації сталі») | 
| Розвиток інтелектуальних умінь майбутніх інженерів-металургів у процесі вивчення дисципліни «Фізико-хімічні основи одержання металів та сплавів» | 
| Формування пізнавальних умінь сучасними методами самостійної роботи (дисципліна «Комп’ютеризація в дослідженнях металургійних процесів») | 
| Педагогічні умови стимулювання самостійно-пізнавальної діяльності студентів засобами інтернет-технологій (дисципліна «Технологічне проектування за фахом») | 
| 2021 рік | 
| Формування інтелектуально-соціального компоненту компетентності студентів «уміння вчитися» (дисципліна «Технологія процесів одержання металів та сплавів») | 
| Педагогічні умови розвитку професійної компетентності студентів засобами інноваційних методів змішаного навчання (дисципліна «Технологія процесів одержання металів та сплавів») | 
| Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів засобами інтернет-технологій (дисципліна «Методи фізико-хімічних досліджень металургійних процесів») | 
| Педагогічні умови формування загальних компетентностей майбутніх металургів засобами інтерактивних методів навчання (дисципліна «Організація технологій з підвищення якості сталі») | 
| Педагогічні умови формування знань та умінь майбутніх металургів засобами бінарної лекції (дисципліна «Інтелектуальні системи управління в металургії») | 
| Формування психологічного компоненту навчальної автономії студента( дисципліна «Сучасне науково-дослідницьке устаткування») | 
| Формування психологічного компоненту навчальної автономії студента( дисципліна «Сучасне науково-дослідницьке устаткування») | 
| Формування професійних компетенцій студентів засобами інноваційних занять (дисципліна «Методи фізико-хімічних досліджень металургійних процесів») | 
| Педагогічні умови формування інтегральної компетентності студентів засобами дистанційної освіти (дисципліна «Сучасне науково-дослідницьке устаткування») | 
| 2022 рік | 
| Педагогічні умови формування «soft skills» у майбутніх металургів засобами кейс-методу (дисципліна «Ресурсозбереження та охорона довкілля») | 
| Формування комунікативної компетентності студентів (дисципліна «Методи аналізу даних і прогнози технологічних показників металургійних процесів») | 
| Метод проектів як інструмент формування інтегральних знань майбутніх металургів (Мінерально-сировинна база та підготовка сировини кольорової металургії) | 
| Формування професійних умінь студентів за допомогою лекції з аналізом конкретних ситуацій (Теорія і технологія розливки спеціальних сталей і феросплавів) | 
| Розвиток навичок самостійної роботи студентів із джерелами інформації (дисципліна «Інноваційні технології переробки матеріалів металургії») | 
| Педагогічні умови розвитку інформаційної компетентності майбутніх металургів засобами інтерактивних методів навчання (дисципліна «Технологія процесів одержання металів та сплавів») | 
| Розвиток пізнавальної самостійності студентів в умовах дистанційного навчання (Теоретичні основи процесів кольорової металургії) | 
| Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх металургів (Теорія і технологія виробництва електроферосплавів) | 
| Стимулювання навчальної мотивації студентів до дистанційного навчання (Контроль якості сировини та матеріалів в металургії) | 
 
 
 
   
 
 
  