Іміджелогія
Навчальна дисципліна “Іміджелогія” є нормативною і входить до циклу дисциплін гуманітарної підготовки.
Мета вивчення дисципліни – формування системи знань про закономірності створення і функціонування іміджу як специфічної та атрибутивної складової комунікативного процесу. У результаті вивчення дисципліни студент повинен:знати:
- закономірності формування і функціонування іміджу;
- форми організації іміджмейкерської діяльності;
- основні вимоги до проведення іміджінгових кампаній;
- прийоми та засоби створення індивідуального та корпоративного іміджу у різних сферах життя суспільства.
вміти:
- користуватись інструментарієм іміджелогії на рівні відтворення, тлумачення і використання в повсякденному житті та в професійній діяльності;
- орієнтуватись у структурі іміджінгової діяльності;
- визначати іміджінгові стратегії в умовах сучасного інформаційного суспільства. Критерії успішності
– отримання позитивної оцінки при проведенні семінарів, написанні контрольної роботи. Засоби діагностики успішності навчання
– плани семінарських та практичних занять, комплекти завдань для контрольної роботи.
Зв’язок з іншими дисциплінами – “Іміджелогія” пов’язана з такими дисциплінами як “Політологія”, “Філософія”, “Етика”, “Менеджмент”, “Психологія”.
Додатки
File 3 (24.doc 84 kb)
fdfd (25.pdf 198 kb)
dfd
Методичні рекомендації (27.pdf 198 kb)
для усіх спеціальностей
Вгору: Дисципліни