Інститут промислових та бізнес технологій
Українського державного університету науки і технологій

Маркова О.М. - к.т.н., с.н.с.

markova.jpg

Маркова Ольга Михайлівна, учений секретар інституту, кандидат технічних наук, старший науковий співробітник.

 

Освіта, наукові ступені та звання:

Закінчила Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. В.А. Лазаряна, аспірантуру Інституту технічної механіки НАНУ і НКАУ. Дисертацію на тему «Дослідження стійкості руху та вимушених коливань вагонів електропоїздів перспективних конструкцій» захистила в Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту ім.  В.А. Лазаряна.

Лауреат премії Дніпропетровського міському комсомолу в області механіки ім. В.А. Лазаряна. Автор і співавтор більш 100 наукових публікацій у вітчизняних і закордонних виданнях, серед яких 2 монографії.

Наукова діяльність.

Демин Ю.В., Длугач Л.А., Коротенко М.Л., Маркова О.М. Автоколебания и устойчивость движения рельсовых экипажей. - Киев: Наук. думка. 1984, 164с.

G.Bogomaz, O.Markova, Yu.Chernomashentseva, Mathematical modelling of vibrations and loading of railway tanks with taking into account the mobility of liquid cargo - Vehicle system dynamics, N2-3,1998.

Ushkalov V.F., Markova O.M., Kovtun H.N. The influence of locomotives state on their wheelset wear under operation conditions // Supplement to Vehicle System Dynamics, 1998, v.29.

Markova O, Kovtun H. A comparison of various theories on the interaction between wheel and rail. – Supplement to Vehicle System Dynamics, 2000. – v.33.

Г. Шеффель, О. Маркова, Е. Ковтун, В. Кик, Д. Мелле, С. Ивницкий, Дж. Стоу Сравнение различных тележек грузовых вагонов // Транспорт – Днепропетровск: Арт-Прес, вып. №6, 2000.

H.Scheffel, H.Kovtun, O. Markova, W.Kik, D.Moelle, Radial Arm: a Retrofit Kit to Improve the Dynamics of Freight Car Bogies. - Rail vehicle dynamics and associated problems. Silesian University of technology. Cliwice 2005, Chapter 6 (Monograph, editor A.Sladkowski).

H Kovtun, O. Markova, V. Litvin, W. Kik, H. Scheffel, Brake rig influence on vehicle dynamics. - Rail and Rapid Transit, Vol. 222, Part F, pp. 558-566, 2010.



Вгору: Від ІТМ НАНУ і НКАУ