Інститут промислових та бізнес технологій
Українського державного університету науки і технологій

Новий навчальний посібник

Новий навчальний посібник

Поповнюється список книжок, виданих кафедрою Управління проектами

Наука


Вийшов друком навчальний посібник "Педагогічна антропологія і вища школа". Його призначено для студентів магістратури, які вивчають курс дисциплін з педагогіки і психології вищої школи. Він може бути корисним викладачам різних дисциплін, що працюють на первинних посадах у вищих навчальних закладах, а також викладачам гуманітарного циклу, у тому числі релігієзнавства, педагогіки вищої школи, методики викладання у вищій школі, основ психології тощо.

АНОТАЦІЯ

Приходько В., Бочелюк В., Шев'яков О., Малий В. Педагогічна антропологія і вища школа: Навчальний посібник. - Дніпропетровськ: Пороги, 2008. - 550 с. (ISBN 978-966-525-882-7)

Розкрито тему відповідальності сучасної вітчизняної вищої школи не лише за якісну фахову підготовку майбутніх спеціалістів, але й за формування випускників моральними, свідомими і діяльними громадянами. Для цього потрібно, передусім, забезпечити становлення нової плеяди викладачів, як педантропологів, що оволоділи основними положеннями філософської, християнської та педагогічної антропології, знають, за рахунок яких дієвих педагогічних впливів та уміють на практиці успішно розв'язувати цю складну світоглядну задачу.

Навчальний посібник містить методологію і теоретичні положення, концепції та ідеї, а також педагогічні технології й методичні прийоми, творче опанування якими сприятиме становленню викладачів вищих закладів освіти, як практикуючих педагогів-антропологів. Адже антрополог, це передусім зрілий педагог, що бере безпосередню особисту участь у моральному виборі та самовизначенні студентської молоді, взятті нею власної відповідальності за самостійно усвідомлений і вільно обраний життєвий шлях. Подані також відомості про сутність явища педагогічної антропології, як системи відповідних поглядів, ідей і практик, що сприяють переведенню студентів у позицію людини, яка докладає значних і системних зусиль задля розгортання і підтримання навчальної діяльності і власного різнобічного розвитку. Відтак, опанування молодими інтелігентними людьми своєю життєдіяльністю забезпечуватиме подальше ствердження громадського суспільства в Україні.

Навчальний посібник призначений для студентів магістратури, які вивчають курс дисциплін з педагогіки і психології вищої школи. Він може бути корисним викладачам різних дисциплін, що працюють на первинних посадах у вищих навчальних закладах, а також викладачам гуманітарного циклу, у тому числі релігієзнавства, педагогіки вищої школи, методики викладання у вищій школі, основ психології тощо.

Кафедра управлiння проектами