Інститут промислових та бізнес технологій
Українського державного університету науки і технологій

Підручники

Керівник адміністративної служби / [В.В. Малий, В.В. Приходько, О.І. Мазуркевич, С.І. Бай, Л.Л. Кармазіна, Н.В. Турчіна]; під ред. В.В. Малого.- Д.: «ІМА-прес», 2011.- 299 с.
       
       У навчальному посібнику узагальнено сучасні уявлення про зміст і особливості такої важливої області управлінської діяльності як керівництво адміністративною службою. Специфіку адміністративного менеджменту складає створення організації та керування нею, та перш за все, вплив на працівників. Тому у посібнику представлені відомості щодо створення організацій, принципів, методів та функцій адміністративного менеджменту з метою ефективного управління персоналом організацій, застосування яких є головною умовою забезпечення ефективності діяльності державних установ, організацій та інших субТєктів господарювання.
       Для студентів вищих навчальних закладів.

 

Теорія організації. Навчальний посібник / В.В. Приходько, В.І. Прокопенко, В.В. Малий, І.В. Шереметьєва та ін.; Під ред. І.В. Шереметьєвої.- Д: Національний гірничий університет, 2011. - 258 с.

       Зміст видання відповідає освітньо-професійній програмі підготовки магістрів за спеціальністю «Адміністративний менеджмент» (За переліком 2010 Галузь знань 1801 Специфічні категорії, спеціальність підготовки 18010013) (галузевий стандарт вищої освіти України ГСВО ОПП 8.18010013-04), зокрема Ц програмі дисципліни «Теорія організації».
       Розглянуто загальні поняття функціонування організації, основні процеси управління організацією, сутність організаційного проектування, узагальнено досвід проектування ефективних організацій, розглянуто підходи до побудови ефективної структури організації з використанням методів управління проектами, викладено основні положення сучасних інформаційних технологій управління організацією, теоретичні підходи до формування та практичні методи оцінювання ефективності діяльності організацій.
       Сформульовано навчальні цілі змістовних модулів, які окреслюють навички та уміння магістрів з управління адміністративною діяльністю.
       Призначений для студентів вищих навчальних закладів, що вивчають дисципліну «Теорія організації».

 

Маркетинг і управління інноваціями: Навчальний посібник / В.П. Козинець, Б.Б. Стелюк, В.А. Шаповал.// За ред. проф. В.А. Ткаченка, В.В. Малого.- Дніпропетровськ: ІМА-прес, 2011.- 172 с.

       Посібник розроблено відповідно до прийнятої в ДРЦІР концепції підготовки кадрів з управління інноваційною діяльністю (УІД), інтелектуальною власністю (УІВ), адміністративного менеджменту (АМ) і управління проектами (УП). Дисципліна «Маркетинг і управління інноваціями» входить у спільну програму підготовки, що включає особливості інноваційної діяльності, його менеджменту і маркетингу та методологію їх інформаційного забезпечення, а також сучасний рівень правового забезпечення стосунків в ІВ.
       Включає три розділи: маркетинг і розвиток інновацій; інноваційна політика і інструменти маркетингу; управління інноваційними проектами.
       Призначений для студенів спеціальностей: 7(8).000007 Ц адміністративний менеджмент, 7(8).000002 Ц інтелектуальна власність, 7(8).000003 Ц управління проектами, 7(8).0000014 Ц управління інноваційною діяльність.

 

Управління проектами / Під ред. С.К. Чернова та В.В. Малого: Навчальний посібник - Миколаїв: НУК, 2010. - 354 с.

       Підручник створено авторськими колективами кафедри управління проектами Національної металургійної академій України (НМетАУ) та Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова переважно на основі власних розробок, які подано поряд з існуючими підходами. Підручник розширює погляд управляючого проектами на свою предметну галузь. Забезпечує більшість дисциплін навчального плану за існуючим галузевим стандартом освіти.
       Для студентів, аспірантів та практиків, які зіткнулися з проблемами, не висвітленими у сучасній літературі з управління проектами.

 

Інноваційне підприємництво: Навчальний посібник./ В.Н. Біляков, В.В.Малий, В.П. Козинець. У 3 т. // Під ред. проф., д.е.н. Ткаченка В.А. - Дніпропетровськ: Пороги, 2009.   Т.1. - 377 с.

       Посібник включає три томи: 1 - Інноваційний менеджмент та підприємництво; 2 - Економіка інноваційного підприємництва; 3 - Управління інноваційними проектами та комплект методичних вказівок для виконання самостійних робіт слухачів.
       Посібник може бути використано при освоєнні спеціальностей специфічних категорій: 8.000001 «якість, стандартизація и сертифікація», 8.000002 «Інтелектуальна власність», 8.000003 «Управління проектами», 8.0000014 «Управління інноваційною діяльністю», при підготовці магістрів та аспірантів всіх спеціальностей, а також слухачів курсів підвищення кваліфікації інноваційних підприємців.

 

Психологія особистості в управлінні проектами (Властивості людського ресурсу): Навчально-методичний посібник / С.В. Антоненко, В.В. Малий, О.І. Мазуркевич. - Дніпропетровськ, 2008. - 139 с.

       Навчально-методичний посібник призначено індивідові та особистості в управлінні проектами. Цю галузь практично не забезпечено фаховою навчально-методичною літературою, хоча саме індивід є тією одиницею, від якої значною мірою залежить успіх проекту. Посібник не конкурує з літературою та методиками, прийнятими в галузі управління проектами, а лише забезпечує їх вкрай необхідним підґрунтям. Він містить новий, розроблений науковцями НМетАУ, підхід до вивчення властивостей індивіда та особистості, заснованій на теорії еволюції мозку.
       Для студентів специфічних категорій, фахівців та співробітників цих галузей, а також для всіх, кому доводиться мати справу з управлінням людьми як ресурсом.

 

Основи інтелектуальної власності інноватики та конкурентоздатності (Вступ до спеціальності "Інтелектуальна власність"): Навчальний посібник для вузов / Г.С. Пігоров, В.П. Іващенко, В.В. Малий, С.В. Антоненко, Н.С. Рулікова.- Дніпропетровськ: Пороги, 2008.- 104 с.

       У цьому навчальному посібнику-монографії реалізований якісно новий підхід до формування змісту підготовки спеціалістів у сфері інтелектуальної власності: крім її основ подані необхідні знання про інноватику та конкурентоздатність, мотивуючі і навчання студентів. При цьому більш новими є основи знань підприємця-новатора, а також про конкурентоздатність вузу та спеціаліста і про можливості її збільшення. Останні реалізуються за рахунок як збільшення інформаційного (інтелектуального) капіталу вузу, так і оволодіння майбутнім спеціалістом-новатором необхідним креативно-інноваційними знаннями та навичками їх практичного застосування.
       Для вищих навчальних закладів та всіх зацікавлених спеціалістів.

 

Педагогічна антропологія і вища школа: Навчальний посібник / В.В. Приходько, В.Й. Бочелюк, О.В. ШевТяков, В.В. Малий. - Дніпропетровськ: Пороги, 2008. - 350 с.

       Розкрита тема відповідальності сучасної вітчизняної вищої школи не лише за якісну фахову підготовку майбутніх спеціалістів, але й за формування випускників моральними, свідомими і діяльними громадянами. Для цього потрібно передусім забезпечити становлення нової плеяди викладачів як педантропологів, що оволоділи основними положеннями філософської, християнської і педагогічної антропології, знають, за рахунок яких дієвих педагогічних впливів та уміють на практиці успішно розвТязувати цю складну світоглядну задачу.
       Навчальний посібник містить методологію і теоретичні положення, концепції та ідеї, а також педагогічні технології й методичні прийоми, творче опанування якими сприятиме становленню викладачів вищих закладів освіти, як практикуючих педагогів-антропологів. Адже педантрополог, це передусім зрілий педагог, що бере безпосередню особисту участь у моральному виборі та само визнанні студентської молоді, взятті нею власної відповідальності за самостійно усвідомлений і вільно обраний життєвий шлях. Подані також відомості про сутність явища педагогічної антропології, як системи відповідних поглядів, ідей і практик, що сприяють переведенню студентів у позицію людини, яка докладає значних і систематичних зусиль задля розгортання і підтримання навчальної діяльності і власного різнобічного розвитку. Відтак, опанування молодими інтелігентними людьми своєю життєдіяльністю забезпечуватиме подальше ствердження громадського суспільства в Україні.
       Навчальний посібник призначений для студентів магістратури, які вивчають курс дисциплін з педагогіки і психології вищої школи. Він може бути корисним викладачам різних дисциплін, що працюють на первинних посадах у вищих навчальних закладах, а також викладачам гуманітарного циклу, у тому числі релігієзнавства, педагогіки вищої школи, методики викладення у вищій школі, основ психології тощо.

 

Управління розвитком виробництва: Навчально-методичний посібник / В.В. Малий, В.П. Іващенко, С.В. Антоненко, О.І. Мазуркевич. - Дніпропетровськ: Пороги, 2007. - 2007. - 142 с.

       Навчально-методичний посібник присвячено проблемам розвитку виробництва на якісному рівні. Він дає уявлення про фірмову культуру, позицію фірми на ринку, тенденції розвитку фірм та продуктів. Навчальний посібник містить нові результати, отримані вченими Національної металургійної академії України.
       Для студентів спеціальностей «Управління проектами», «Адміністративний менеджмент», «Управління інноваційною діяльністю», фахівців та співробітників цих галузей, а також для всіх, хто хоче мати більш глибокі й ґрунтовні знання з управління проектами й суміжних дисциплін, ніж це передбачено навчальними планами.

 



Вгору: Публікації