Інститут промислових та бізнес технологій
Українського державного університету науки і технологій

Іміджелогія

Навчальна дисципліна “Іміджелогія” є нормативною і входить до циклу дисциплін гуманітарної підготовки.

Мета вивчення дисципліни – формування системи знань про закономірності створення і функціонування іміджу як специфічної та атрибутивної складової комунікативного процесу. У результаті вивчення дисципліни студент повинен:знати:

- закономірності формування і функціонування іміджу;

- форми організації іміджмейкерської діяльності;

- основні вимоги до проведення іміджінгових кампаній;

- прийоми та засоби створення індивідуального та корпоративного іміджу у різних сферах життя суспільства.

вміти:

- користуватись інструментарієм іміджелогії на рівні відтворення, тлумачення і використання в повсякденному житті та в професійній діяльності;

- орієнтуватись у структурі іміджінгової діяльності;

- визначати іміджінгові стратегії в умовах сучасного інформаційного суспільства.  Критерії успішності

– отримання позитивної оцінки при проведенні семінарів, написанні контрольної роботи. Засоби діагностики успішності навчання

– плани семінарських та практичних занять, комплекти завдань для контрольної роботи.

Зв’язок з іншими дисциплінами – “Іміджелогія” пов’язана з такими дисциплінами як “Політологія”, “Філософія”, “Етика”, “Менеджмент”, “Психологія”.


Додатки

File 3 (24.doc 84 kb)

fdfd (25.pdf 198 kb)

dfd

Методичні рекомендації (27.pdf 198 kb)

для усіх спеціальностей



Вгору: Дисципліни